نسخه نسل هفتمی از Dying Light در کار نخواهد بود

 

توسعه نسخه PS3 و Xbox 360 بازی Dying Light متوقف شد و این عنوان برای این کنسول ها منتشر نخواهد شد. بنابرین این بازی، تنها برای X1/PS4/PC عرضه می‌شود. شرکت سازنده فقدان قدرت پردازشی کافی در این کنسول ها را به عنوان علت این قضیه مطرح کرده است. TechLand در این باره در فیس بوک گفته است:

 

با تست های داخلی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که چاره ای نداریم جز آن‌که نسخه نسل پیشین را پشت سر گذاشته و Dying Light را منحصرا روی کنسول های نسل بعدی و PC عرضه کنیم. به بیان ساده، کنسول های قدیمی نتوانستند بازی را اجرا کنند و در عین حال، به تصوری که هسته Dying Light را شکل می‌دهد وفادار نبودند. برای آن که مطمئن شویم شما از Dying Light همان اندازه لذت می‌برید که ما می‌خواهیم، تصمیم گرفتیم بدون کم‌ترین مصالحه، آن را روی سه سیستم قوی‌تر موجود منتشر کنیم.

 

اگرچه توضیحات شرکت سارنده در این رابطه عجیب است چرا که، اکثر بازی ها برای اجرا روی دو نسل متفاوت، برای هر کدام به شکلی جدا بهینه سازی می‌شوند (و مسلما نسخه نسل جدیدتر کیفیت بیش‌تری داشته و نسخه نسل قدیمی‌تر با کیفیت کم‌تری عرضه می‌شود)، اما به هر حال، این کار نیازمند صرف وقت و هزینه اضافی است که روی کیفیت نهایی هر دو نسخه می‌تواند اثر منفی برجا بگذارد. این عنوان اکشن ماجراجویی ترس و تلاش برای بقا فوریه منتشر خواهد شد.

 

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. AliReza Nazari گفت:

    چه بازی بشه این، خیلی منتظرشم
    مرسی بابت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *