جملات ماندگار، کاراکترهای ماندگار | قسمت پنجم

با سلام خدمت تمامی کاربران محترم و عزیز سایت میهن گیم . امیدوارم هر جا که هستید خوب و خوش و سلامت باشید و در کار هایتان موفق عمل کنید . مدتی پیش بود که بخشی بنام جملات ماندگار کاراکتر ها در این سایت راه اندازی شد و به لطف خداوند بزرگ هم استقبال بسیار زیادی از این بخش به عمل آمد . تا کنون چهار قسمت از این بخش به وسیله ی افراد مختلف سایت آماده و در سایت منتشر گردید . حال امروز قصد دارم به دلیل علاقه ی عجیبی که به این بخش دارم قسمت پنجم این بخش را خودم آماده و منتشر کنم . امیدوارم همانند قسمت های قبلی این بخش نیز مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . 

یکی از شخصیت های محبوب کمیک های DC که در بازی معروف injustice : God Among Us  نیز حضور داشت شخصیت green arrow بود که در سریال محبوب Arrow که از شبکه ی CW در حال پخش است نیز هنر نمایی میکند . با توجه به این که این دیالوگ معروف مربوط به سریال این کاراکتر میشود ولی باز هم دلم نیامد تا در این پست آنرا قرار ندهم . 

g905090_arrow-tv-series-oliver-queen-actor-stephen-amell-hd-wallpaper.jpg

…green arrow : Someone Once told me 

  That the essence of heroism is to die so others can lives

کمان دار : یه بار کسی بهم گفت … 

جوهر قهرمان بودن اینه که جونت رو در راه زنده بودن بقیه فدا کنی 

یکی دیگر از بازی های معروفی که دیگر تقریبا همه آنرا میشناسند بازی Super Mario است که به احتمال زیاد تمامی گیمر ها حد اقل یک بار آنرا بازی کرده اند . یکی از نسخه های قدیمی و کلاسیک این بازی که روی کنسول سگا وجود داشت وقتی که در آخر هر مرحله با غول آخر بازی مبارزه میکردید و آنرا شکست میدادید دیالوگ معروفی از روی صفحه پدیدار میشد که به شرح زیر بود : 

u28625_Our-Princess-is-in-Another-Castle.jpg

 

 

 ! Thank you, Mario, but our princess is in another castle 

متشکرم ماریو , ولی پرنسس ما تو یه قلعه ی دیگست ! 

 

بدون شک یکی از معروف ترین شخصیت های بد فیلم و بازی های بتمن شخصیت جوکر است که با دیالوگ هایی که در بازی و فیلم های خود نقل میکند باعث جذب هر چه بیشتر مخاطب به سوی خود شده است . یکی از معروف ترین دیالوگ های جوکر که اشاره به برداشتن نقاب بتمن و آشکار شدن شخصیت واقعی وی دارد به صورت زیر است : 

g235987_batman-and-joker_096595.jpg

The only sensible way to live in this world is without rules. And tonight, you’re gonna break your one rule

تنها راه منطقی برای زنده بودن در این دنیا بدون قانون زندگی کردنه و تو امشب اون قانون مهمتو زیر پا میذاری ( اشاره به برداشتن نقاب )

دیالوگ معروف بعدی از بازی محبوب fallout است که از زبان یکی ازشخصیت های بازی بیان میشود . که میتوان گفت یکی از معروف ترین و جا افتاده ترین دیالوگ های بازی نیز به شمار میرود . 

j182268_4865467_b93005289586988769327f952991a0b0.jpg

war…
war never changes 
Men do 
Through the Roads 
They Walk 

جنگ …

جنگ هرگز تغییر نمیکنه …

و مردان 

با قدم هایشان 

 جاده را میپیمایند 

جمله ی معروف بعدی مربوط به شخصیت معروف بازی های Meta Gear یعنی Snake است . این شخصیت جملات معروف زیادی در بازی های خود نقل کرده است که یکی از معروف ترین آنها به شرح زیر است . 

v983118_Solid-Snake-Art.jpeg

Unfortunately, killing is just one of those things that gets easier the more you do it

متاسفانه , قتل از اون کار هایی هستش که انجام دادنش اولش یکم سخته ولی هر چی بیشتر انجاش بدی آسونتر میشه 

 

مطمعنا یکی از معروف ترین نسخه های بازی بتمن Arkham City بود که با توجه به استقبالی که از آن شد و نمراتی که کسب کرد توانست یکی از بهترین بازی ها را در سبک خود رقم بزند . در این قسمت شاهد دیالوگ معروفی از جوکر هستیم که دارد بمتن را تهدید به مرگ زن گربه ای میکند . 

z2000_Joker_BAA2t.jpg

 

 … Twinkle, twinkle, little bat. Watch me kill your favorite cat

دالی دالی خفاش کوچولو , ببین که چجوری گربه کوچولوتو میکشم …

یکی از شخصیت های معروف بازی Call Of Duty : Black Ops  که جملات ماندگار زیادی از او بر جا مانده Reznov است که در Call Of Duty : World At War نیز حضور داشت . در ادامه شاهد یکی از معروف ترین دیالوگ های وی در COD : Black ops خواهیم بود . 

w015593_Reznov_defector_-_edit.png

 

… Dragovich Kravchenko Steiner All MUST Die

دراگوویچ , کراوچنکو , استاینر همه باید بمیرند …

بدون شک یکی از محبوب ترین ip های استدیوی یوبی سافت Assassins Creed  نام دارد که نسخه ی اول آن با توجه به اینکه امکانات کمتری نسبت به نسخه های بعدی داشت ولی هنوز هم یکی از محبوب ترین سری های این بازی  به شمار می آید و طرفداران زیادی دارد . شخصیت الطائر و جملات زیبایش در این بازی محبوبیت  این بازی را دو چندان کرده اند. در ادامه شاهد یکی از دیالوگ های معروف او خواهیم بود . 

s366192_111.png

Speak to me or speak to god

با من حرف بزن یا با خدا 

frank woos یکی دیگر از شخصیت های معروف بازی Call Of Duty است که در دو نسخه از بازی های Black Ops نیز حضور داشته است . یکی از معروف ترین دیالوگ های این شخصیت که هم در نسخه ی اول و هم در نسخه ی دوم به گوش میرسد را میتوانید در ادامه مشاهده کنید . 

s01565_2010061323493833FrankWoods2.jpg

You Cant Kill Me 

تو نمیتونی منو بکشی

دوستان عزیز به پایان سری پنجم از جملات ماندگار کاراکتر های مشهور رسیدیم . امیدوارم که  این نسخه از مقاله مورد رضایت شما قرار گرفته باشه . در ادامه جا داره از کاربر عزیزمون بنام CODISMYLIFE برای کمکی که در تهیه این مقاله به من انجام دادند کمال تشکر رو داشته باشم .

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. CODISMYLIFE گفت:

    بسیار زیبا و عالی تشکر بابت مقاله زیبا

  2. دانیال نوائیان گفت:

    خواهش میکنم

  3. m.c گفت:

    ایول آقا دانیال
    شما اگه برگردی سایت دوباره به روز میشه
    ممنون

  4. Arno گفت:

    ممنون آقادانیال مطالبت خیلی جالبه توتایپت دقت بیشتری کن

  5. محمدرضا گفت:

    زیباترین دیالوگ رو جا انداختید
    دیالوگ آخر بازی مافیا۱
    اونجاش که وقتی پیر شدیم و داریم باغچمونو آب میدیم و میان مارو میکشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *