حضور پرقدرت استودیو Ubisoft در نمایشگاه EGX 2015

شرکت بازیسازی محبوب فرانسوی یعنی Ubisoft لیستی از بازیهای این شرکت که در نمایشگاه EGX 2015 نمایش خواهند داشت را منتشر کرده است.در ادامه خبر با میهن گیم همراه باشید.

شرکت Ubisoft در لیستی از بازی های قابل نمایش در جشنواره EGX 2015 پرده برداری کرد که نام سه عنوان محبوب Assassin’s Creed Syndicate, Rainbow Six: Siege, و The Division در این لیست خودنمایی میکند.حضور پر قدرت شرکتی همچون Ubisoft  نوید یک EGX پرهیجان را در سپتامبر سال جاری میدهد.

با توجه به زمان انتشار دو بازی Syndicate و Siege که اواخر امسال برنامه ریزی شده این نمایشگاه میتواند فرصت مناسبی برای Ubisoft باشد تا گیم پلی داخل دو بازی ذکر شده برای عموم به نمایش بگذارد اما در رابطه با بازی The Division که مدت زیادی میباشد در حال ساخت است میتواند فرصت مناسبی برای یک اجرای قدرتمند باشد تا بار دیگر بعد از تاخیر های فراوان دل هواداران را به دست آورد.

نمایشگاه معتبر EGX در NEC شهر بیرمنگام در تاریخ بیست و چهارم تا بیست و هفتم سپتامبر مصادف با دوم تا پنجم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد که در زمان برگذاری این نمایشگاه سایت میهن گیم با اخبار اختصاصی و به روز خود در خدمت شما خواهد بود.

نظر شما در رابطه با حضور این سه عنوان در نمایشگاه EGX چیست؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *