حضور Xbox One در نمایشگاه ChinaJoy

نمایشگاه CinaJoy در چند روز اخیر به فعالیت خود در شانگهای ادامه میدهد و بعد از نمایش دیروز PlayStation امروز نوبت به Xbox One رسید تا در میان بازیباز های چینی خودنمایی کند.در ادامه با میهن گیم همراه باشید.

امروز کمپانی مایکروسافت و البته کنسول Xbox One نمایش خوبی را در نماشگاه ChinaJoy به لطف رییس بخش سرگرمی مایکروسافت یعنی آقای Phil Spencer تجربه کردند.

phil_spencer_xbox_one.0

در ابتدا آقای Phil Spencer نمایش را با نشان دادن تریلری از عنوان اختصاصی ReCore شروع کرد.

بعد از پایان نمایش این بازی آقای Spencer به این موضوع اشاره کرد که بازخورد بازی توسط بازیباز های چینی بسیار عالی بوده و همچنین از غرفه های نمایشگاه به سادگی  میتوان متوجه این موضوع شد که بزرگترین و مهم ترین عنوان برای مایکروسافت و Xbox One در این نمایشگاه بازی Halo: The Master Chief Collection بود که در دو هفته آینده در چین منتشر خواهد شد.آقای Spencer در این رابطه گفت:

بله اما بزرگتر نه بزرگترین.این غرفه برای عموم قابل بازدید بوده و تعداد زیادی بازدیدکننده از آن دیدن کردند.شلوغ ترین صف در نمایشگاه Xbox One.بازی Halo: The Master Chief Collection اینجا در روز ۱۳ August منتشر خواهد شد.

در نهایت آقای Spencer به این موضوع اشاره کرد که تقریبا تمامی استودیو های بازی سازی چین علاقه دارند که بازی های خود را در غرب نیز منتشر نمایند.

هیجان زیادی در بین بسیاری از استودیو های بازیسازی چینی در آوردن عناوینشان به غرب وجود دارد.

نظر شما در این رابطه چه میباشد؟آیا بازیسازی چین رو به پیشرفت است؟نظر خود را با ما در میان بگذارید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *