دانلود بازی Battlefield 4 برای Xbox 360

وقتی صحبت از بازیهای سبک شوتینگ اول شخص میشود ، همیشه نام عنوان محبوب و دوست داشتنی Battlefiled  به گوش میرسد.سری بازیهایی که تا بحال چندین نسخه را در این سبک وارد بازار گیم کرده و توانسته طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند و در دنیای بازیهای سبک اکشن اول شخض حرفی را برای گفتن داشته باشد و تبدیل به یک غول تمام عیار شده است که رقیب اصلی نیز عنوان Call Of Duty میباشد که هر ساله با عرضه کردن نسخه ای جدید به رقابتی نفس گیر میپردازند.امسال نیز EA Games  با یک شاهکار دیگر برگشته است که در نمایشگاه های مختلف توانست نمایشی طوفانی را داشته باشد.سازنده این بازی نیز استدیو Dice میباشد و موتور بازی سازی ان نیز Frostbite 3 است. و اکنون انتظاربه پایان رسیده است و شما عزیزان میتوانید در ادامه این بازی را برای پلتفرم Xbox 360 از میهن گیم دانلود کنید.برای دانلود به ادامه بروید.

 Battlefield 4

سازنده: DICE

ناشر: Electronic Arts

پلتفرم ها: X360-  xbox one-PS3-PS4-PC

سبک: First-person shooter

تاریخ انتشار ایران : ۷ آبان ۱۳۹۲

طعم تلخ جنگ

لحظه ای که با کسانی که دوستشان داشتم خداحافظی کردم، نمیدانستم به کجا میروم…..رفتم به جایی که نمیدانستم کجاست…… جنگیدم برای بازگشت……. اما هنوز هم نمیدانم کجا هستم ….اصلا آیا بازگشتی هست؟!………

بازی داستان گروهی را روایت میکند که برای کسب اطلاعاتی از یک مقام روسی به باکو اعزام میشوند اما پس از دریافت اطلاعات با مشکلات متعددی روبرو شدند.آن ها لو رفته و اکنون در بین آتش دشمن گیر افتادند.بر طبق اطلاعات به دست آمده شما متوجه میشوید که ژنرالی در چین به نام چانگ قصد بر هم ریختن حکومت و تصاحب قدرت را دارد.چانگ یکی از سران چین را به قتل میرساند و اکنون کنترل چین را بر عهده دارد .چانگ طی اقدامی با روسیه متحد میشود و دیگر تهدید بزرگی برای آمریکا به شمار می آید.هیچ چیز بر وقف مراد شما پیش نمیرود و راه های بازگشت به خانه بسته شده اند حال تنها فکر شما دیدار دوباره ی خانواده است.همان طور که سازندگام ادعا کرده اند هدف اصلی بازی به تصویر کشیدن طعم تلخ جنگ و احساسات یک سرباز است.وآن ها قول داده اند داستانی زیبا با یک روایتی جذاب را تحویل دهند.که امیدوارم همین طور باشد.

شلیک کن تا زنده بمانی

میتوان به جرئت گفت که بخش تکنفره این سری همیشه  نقاط ضعفی را با خود یدک میکشیده و همواره مورد انتقاد برخی منتقدین قرار میگرفته است.اما سازندگان اینبار قول داده اند بخش تکنفره بازی بسیار جذاب تر از قبل ساخته میشود و تجربه ای ناب را در اختیارتان خواهد گذاشت.یکی از بخش های مهم یک شوتر جنگی شخصی سازی سلاح است که انصافا دایس چیزی از این بابت کم نگذاشته و دست شما بیش از پیش با خواهد بود. یک از سران دایس چندی پیش اعلام کرد:"همان طور که سلاح هایی بسیاری در بازی وجود دارد به همان اندازه نیز گزینه های متفاوتی برای شخصی سازی وجود دارد."

شما در بازی Battlefield 4 توانایی شخصی سازی وسایل نقلیه از جمله:قایق ها و کشتی های جنگی،بالگرد ها،تانک ها و… را در زمینه های:رنگ وسیله،چشمی دوربین ها،ارتقاء وسیله،نوع اسلحه و… خواهید داشت.شما می توانید از ضد هوایی ها بر روی قایق و کشتی خود و همچنین دود های فروسرخ برای شکست دادن دشمن استفاده کنید. استفاده کردن از رنگ های مورد نظر شما بر روی وسایل نقلیه و همچنین بیش از ۱۲ راه برای پنهان ماندن از دست دشمن که با رنگ وسایل نقلیه هم صورت می گیرد.

مولتی پلیر

از شخصی سازی و بخش تکنفره بازی که بگذریم به مولتی پلیر این بازی میرسیم.تنها بخشی که توانست بر روی ایرادات قسمت های قبلی سر پوش گذاشته و تجربه ای ناب را برای گیمر ها رقم بزند.

مولتی پلیر این بازی واقعا وسیع است و کلاس های متنوعی دارد که در این باره استودیو دایس توضیحات مختصری  میدهد:

کلاس (Engineer ) در این شماره از تنوع بالای در میان خودروهای اسلحه دار برخوردار می شود.ما همچنین سیستم راهنمای ماشین را طوری تنظیم کردیم که راننده دید کافی از تاکتیک های خود بدست بیاورد.این شامل همه چیز از اسلحه های با تخریب بالا به مانند،RPG-7V2 تا اسلحه هایی با تخریب پایین تر به مانند MBT LAW می شود.و سلاح دیگر با نام  FGM-172 SRAW که طرفداان بسیار آن را دوست میدارند و فکر میکنم شما هم آن را از Battlefield 2 به یاد دارید.

کلاس بعدی که (Support kit) نام دارد گزینه های دفاعی بیشتری دارد.و به لطف خواسته های طرفداران،ما C4 این کلاس را از Battlefield 3 به این شماره نیز آورده ایم.سلاح XM25 به او یک برتری جانبی را می دهد و remote mortar این اجازه را به او می دهد که از فاصله ی زیاد به دشمنان آسیب برساند.مهارت استفاده کردن از اسلحه های carbines و DMRs برتری او را نسبت به دشمنانش در میدان نبرد افزایش میدهد.

کلاس Recon  احتیاج به تحرک بیشتری در میدان نبرد دارد.همچنین ما او را به مانند Spec Ops در عنوان Battlefield 2 کردیم.اسلحه های او مانند carbine, C4, و یک Motion Sensors خواهد بود و با این وسایل شما در پشت خط دشمن عالی عمل خواهید کرد.طرفداران سبک دور(به مانند اسنایپر) از سیستم جدید و مکانیک جدید ما خوشحال خواهند شد.ما تعادل اسنایپر را به صفر رساندیم و لنزهای نزدیک کننده را نیز برای دسترسی شما قرار دادیم.در آخر طرفداران این کلاس،میتوانند از بین سلاح های MAV و T-UGS یکی را انتخاب کنند و از طریق رادیو نیز برای کمک به تیم خود،در خواست کمک کنند.

کلاس آخر که Assault نام دارد به مانند گذشته باید در خط اصلی مبارزه باشد و نقش کمک رسان(Healing) را نیز ایفا کند.این یکی از برترین جیزهای Battlefield 3 نسبت به Battlefield 2 بود و طرفداران از این قابلیت تشکر کردند. در کلاس Assault باید به مانند همیشه به یاران خود کمک کند،اما ما برای آن یک قابلیت اضافه با نام  First Aid Pack گذاشتیم که می تواند بارها و بارها یک سرباز را بهبود بخشد.همچنین این کلاس یک ۴۰mm Flash Bang در اختیار دارد که میتواند اتاق را از دشمنان خالی کند.

اندکی تا واقعیت:

طبیعتا با ورود به نسل جدید بازی های ویدئویی از جمله قسمت هایی که پیشرفت چشمگیری میکند گرافیک بازیست و بتل فیلد ۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست.بازی با موتور فراس بایت۳ در حال ساخته شدن است و بر طبق تریلر های منتشر شده این موتور امتحان خود را به خوبی پس داده و قطعا رقیب سختی برای آنریل انجین ۴ و کرای انجین ۳ محسوب مشود.همه چیز عالی به نظر میرسد.هیچ افت فریمی در بازی مشاهده نمیشود حتی در صحنه هایخیلی شلوغ !اجرامی که در هوا در حال حرکتند به زیبایی به پرواز در می آیند و محیط جنگی را به بهترین نحو به تصویر میکشند،آتشی که پس از منفجرشدن ماشین زرهی دشمن زبانه میکشد تفاوتی با واقعیت ندارد ونورپردازی در بازی حیرت انگیز است و پیشرفت قابل توجهی نسبت به قبل داشته است . همچنین کیفیت بافت نیز در سطح یک  بازی نسل هشتمی همه را به تحسین وا میدارد.اگر این عنوان را از نظر گرافیکی با رقبایش مقایسه کنیم پی میبریم که عناوینی مثل COD :Gosts در این زمینه در برابر این بازی حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

تصاویری از بازی :

طعم تلخ جنگ! | پیش نمایش Battlefield 4 | www.MihanGame.com

طعم تلخ جنگ! | پیش نمایش Battlefield 4 | www.MihanGame.com

طعم تلخ جنگ! | پیش نمایش Battlefield 4 | www.MihanGame.com

دانلود بازی :

DVD1

دانلود پارت اول  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت دوم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت سوم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت چهارم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت پنجم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت ششم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت هفتم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت هشتم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت نهم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

DVD2

دانلود پارت اول  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت دوم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت سوم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت چهارم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت پنجم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت ششم Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت هفتم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت هشتم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

دانلود پارت نهم  Battlefield 4 با لینک مستقیم – حجم ۱ گیگابایت

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۵ پاسخ‌ها

  1. fared گفت:

    خوش به حال اونهایی که ایکس باکس دارند

  2. fared گفت:

    اگر واسه ی pc امد لطفا انرا برای خرید پستی بگزاری لطفا زود پاسخ بدهید

  3. sina گفت:

    پس pc چی میشه ؟

  4. fared گفت:

    لطفا روز دقیق انتشار بتلفیلد۴ بر روی PC را بگویید

  5. fared گفت:

    سیستم من اینه ram;2gb nviedia;gt220.1791mb cpu;e5700.3/2ghz بازی بتلفیلد۴ رو در چه کیفیتی میتوانم بازی کنم

    • محمد عبداللهیان گفت:

      دوست عزیز ، شما برای بازی کردن گیم های آینده مثل Battlefield 4 باید سیستمون عالی باشه . الان شما تنها مشکلی که دارید این هست که باید رمتون رو ارتقا بدید به همراه گرافیک 

  6. علیرضا گفت:

    سلام . لطفا روش رایت آن را نیز بنویسید

  7. احمدرضا گفت:

    سلام،
    با عرض خسته نباشید،
    وقتی دیسک ١ را اجرا می کنم پیغام میده که ۲GB باید روی هارد دیسک ایکس باکس بریزه،ایکس باکس من آرکیده و حافظه ای نداره،
    فلش هم به عنوان حافظه جانبی قبول نمی کنه،
    راه حلی هست برای مشکل من یا نه؟

  8. mohammad گفت:

    با عرض خسته نباشید،
    وقتی دیسک ١ را اجرا می کنم پیغام میده که ۲GB باید روی هارد دیسک ایکس باکس بریزه،ایکس باکس من آرکیده و حافظه ای نداره،
    فلش هم به عنوان حافظه جانبی قبول نمی کنه،
    راه حلی هست برای مشکل من یا نه؟ ?:-)

  9. masoud گفت:

    اقا لینک ۱ پارت ۲ مشکل داره
    ممنون واسه وقتی که میزاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *