دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

شاید خیلی ها از تیتر مطلب تعجّب کرده و یا خیلی ها نیز بسیار شگفت زده شده باشید،ولی عنوان Beyond Two Souls لیک شد! بی شک Beyond Two Souls یکی از برترین بازی های ۲۰۱۳ خواهد بود. این بازی توسط David Cage سازنده بازی معروف Heavy Rain ساخته شده است. این عنوان در انحصار PS3 است. شما می توانید این بازی را از میهن گیم دانلود نمایید.

http://images.vg247.com/current//2013/09/beyond-jodie-standing_1378221523.jpg

نام: Beyond Two Souls

سازنده: Quanticdream

ناشر: Sony Computer Entertainment

سبک: Drama Action Adventure

تاریخ انتشار: ۸ اکتبر ۲۰۱۳

حجم: ۲۲ گیگابایت

 

حتما شما عنوان Beyond Two Souls را می شناسید،عنوانی که توسط David Cage ساخته شده و Ellen Page و Willem Dafoe هم در آن بازی کرده اند.

بازی Beyond Two Souls توسط استودیوی بازی سازی Quantiq Dream در دست ساخت می باشد. وی به این دلیل به جای قسمت دوم بازی موفق قبلیش یعنی Heavy Rain دست به ساخت این بازی زد که به نظر او ساختن دنباله ها بازی هارا بی محتوا می کند و به عبارتی بای هارا آبکی می کند.  اولین حضور این بازی در میادین بین الملی در کنفرانس E3 سال ۲۰۱۲ بود که تریلری از این عنوان پخش شد و بسیاری از گیمر ها را به بازی باران شدید انداخت و به همین دلیل عده ی زیادی از آن ها از همان لحظات اولیه این عنوان را در لیست علاقه مندی های خود قرار دادند تا بعدا این عنوان را خریداری نمایند. طبق اطلاعات منتشر شده در آن زمان این عنوان بر خلاف بازی قبلی ساخته شده توسط این استودیو یعنی Heavy Rain با کنترلر حرکتی Playstation Move سازگاری ندارد و نمی توان با این کنترلر به انجام این بازی پرداخت. Ellen Page  هنر پیشه ای می باشد که قرار است نقش جودی هلمز (Jodie Holmes) شخصیت اصلی این عنوان را بازی کند که این قابلیت با استفاده از تکنولوژی موشن کپچر (motion capture ) امکان پذیر است. همچنین موشن کپچر شخصیت ناتان داویس (Nathan Dawkins) نیز بر عهده Willem Dafoe  می باشد.دو شخصیت دیگر هم تا کنون در بازی حضور داشته اند که یکی از آن ها Cole Freeman نام دارد که وظیفه ی موشن کپچر این شخصیت برعهده ی Kadeem Hardison می باشد. شخصیت دیگری که در بازی حضور دارد نیزRyan Clayton  نام دارد که موشن کپچر او با  Eric Winter می باشد. این بازی در سبک مخصوص دیوید کیج است که این سبک فقط منحصر به دکمه زنی می باشد که البته با توجه به اتمسفر سنگین و داستان قوی بازی های این استودیو این معضل نیز که کمی بازی های ویدیویی را شبیه به فیلم می کند  برطرف می شود.

داستان بازی همانند بازی های قبلی ساخته شده توسط این استودیو توسط آقای دیوید کیج (David Cage) نوشته شده است و همانطور که در مقدمه هم گفته شد مرگ یکی از نزدیکان ایشان فکر ساخت این عنوان را در سر او انداخته است. داستان این بازی پیرامون دختری است که با یک موجود ماوراءالطبیعه ارتباط دارد، به همبن دلایل او از خانواده خود که فکر میکردند او انسان نیست و موجودی عجیب است، طرد می شود و با سن کمش در جامعه و این دنیای بزرگ و هوای سرد آن زمان تنها می ماند وآینده ی او هم با توجه به کارهایی که انجام میدهد رقم خواهد خورد که در واقع شما این کار را انجام می دهید و سرنوشت جودی را به دست می گیرید. البته با توجه به گفته ی دیوید کیج شما فقط کنترل او را در دنیا زمینی بر عهده نخواهید داشت و حتی با مرگ جودی هم بازی را نخواهید باخت و به عبارتیGame Over  نخواهید شد، زیرا طبق گفته ی دیوید کیج Game Over شدن در بازی به معنای این است که سازنده ی بازی گیمر را مجبور به انجام دادن کاری در بازی مجبور کند که او دوست ندارد، بنابراین Game Over شدن یک نکته ی منفی به حساب می آید و باعث می شود که  فرد بازی کننده انگیزه ای برای تکرار بازی نداشته باشد، وی همچنین افزود که Game Over شدن بیش تر به معنای شکست سازندگان می باشد تا بازی کننده. این به این معنا است که انگار سازنده گفته است که شما بازی را  از راهی که من  می خواستم انجام نداده اید، بنابراین شما تنبیه می شوید و به اول بازی برمی گردید و همچنین گفت در یک بازی اکشن این چیز شدنی است زیرا بازی با توجه به قبلیت های شما می باشد اما در بازیی که قصد دارد داستان را تعریف کند این کار به هیچ وجه با عقل جور در نمی آید؛ با توجه به این سخنان دیوید کیج شما در بازی فقط وظبفه دارید جودی را به شکل ممکن زنده نگه دارید. با توجه به این موضوع شما باید خود را برای یک زندگی کامل از کودکی تا بزرگسالی وحتی عالم پس از مرگ نیز آماده کنید. گرچه با توجه به اطلاعات و تریلر های منتشر شده از این عنوان جزییات داستانی و پیچ و خم هایی که در داستان برای جودی و دوست ماوراءالطبیعه  اش آیدن اتفاق می افتد در آن ها مشخص نشد، ولی در کل چیزی به جز شاهکار را از نویسنده ای فوق العاده همچون دیوید کیج نمی توان انتظار داشت. همان طور که گفته شد محوریت اصلی داستان بازی بر روی جودی و   شخصیت های دیگر به نام های Nathan Dawkins – Cole Freeman – Ryan Clayton  می باشد که در این بین همان موجود ماوراءالطبیعه ای که از کودکی با آن دوست بوده اید به شما کمک خواهد کرد و در لحظاتی که خطرات جدی تحدیدتان می کند او منجی جان شما خواهد بود  این شخصیت که آیدن(Aiden) نام دارد و او را در ویدیو های منتشر شده از بازی مشاهده کرده ایم، در آینده به درد بخور خواهد بود. حال اطلاعات داستانی که در تریلر ها وجود داشته است را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

گیم پلی بازی همانند بازی قبلی استودیوی Quantiq Dream یعنی بازی پرفروش و تحسین شده  Heavy Rain شامل دکمه زنی می شود که البته تنها نقطه ضعف عنوان باران سنگین هم همین بود که با توجه به سبک خاص و هدف دیوید کیج که قصد دارد فیلم و بازی های ویدیویی را به هم پیوند بزند؛ قابل چشم پوشی است و در کنار داستان قوی این بازی زیاد به چشم نیامد و داستان بسیار قوی بازی این مشکل را تحت الشعاع خود قرار داد که البته این مسایل برای یک گیمر قدیمی و باتجربه شاید کمی خسته کننده باشد. گیم پلی بازی بین دو کاراکتر جودی و آیدن جریان دارد و شما در زمان هایی که خود بازی این کار راانجام می دهد با شخصیت دیگر به بازی بپردازید که مثلا همانطور که در قسمت قبل اشاره شد گاهی اوقات شما می بایست با استفاده از آیدن جودی را نجات دهید که البته اکثر اوقات شما کنترل جودی هلمز را بر عهده خواهید داشت. همانند Heavy Rain شما در این بازی نیز انتخاب هایی خواهید داشت که در قسمت ها و مراحل بعدی بازی مؤثر خواهند بود. مثلا اگر در قسمتی از بازی حرفی را به کسی بزنید در آینده شاهد اتفاقی خواهید بود که انتظار آن را نداشته اید که البته این از نکات مثبت بازی است که داستانی به این وسیعی و همچنین گیم پلیی با این تنوع دارد. بازی های قبلی این استودیو فقط به صورت تک نفره انجام می شدندو فاقد بخش مولتی پلیر بودند که در این بازی بر خلاف Heavy Rain  ما شاهد بخش مولتی پلیری خواهیم بود ولی نه به شکل رقابت انگیز مولتی پلیر بازی بزرگ پر زرق و برق امروزی که خیلی از بازی ها بیش تر روی این بخش از بازی کار می کنند و به بخش های دیگر رسیدگی نمی کنند، گرچه عناوین بزرگی نیز هستند که هم دارای بخش چند نفره ی جذاب و هم دارای بخش تک نفره ی هیجان انگیز می باشند. حال از بحث دور نشویم و به همان بخش مولتی پلیر جدید و متفاوت این بازی بپردازیم. مولتی پلیر بازی به گونه ای هست که یک نفر در نقش دختر اصلی داستان یعنی جودی هلمز و دیگری در نقش آیدن قرار گیرد که بازیکن دوم وحتی بازیکن اول می توانند از تبلت ها و اسمارت فون های خود برای بخش مولتی پلیر بهره ببرند که خود یک نوآوری می باشد.

گرافیک بازی را در تریلر های منتشر شده مطمئنا مشاهده کرده اید که چه قدر از بازی های هم سطح خود بالاتر است. با توجه به گفته های سازندگان که این بازی را با توجه به سخت افزار و روند ساخت Playstation 4 ساخته اند. آن ها همچنین گفتند که آن ها می دانستند که رندرینگ بالا چیزی نبود که بتوانند آن را بر روی Playstation 3 به اجرا در بیاورند، بنابراین آن ها از سخت افزار PS4 کمک گرفتند و سپس با خود گفتند این خیلی خوب است که ما بتوانیم از ویژگی های PS4 بر روی PS3 استفاده کنیم. در تریلر های منتشر شده ما شاهد قسمت های گرافیکی خوبی بودیم و در جدید ترین تریلر منتشر شده ما لوکیشن های مختلفی را مشاهده کردیم که هر کدام از آن ها دارای جزییات بسیار زیاد بودند و همانند بعضی بازی ها آن چنان خشک نبودند که نشود با آن ها ارتباط بر قرار کرد. طراحی صورت ها نیز در بازی خوب است و موردی که بتوان از آن ایراد گرفت در آن وجود ندارد.

موسیقی وصداگذاری بازی نیز توسط افراد استودیوی  Quantiq Dream خوب کار شده است و در تریلر های منتشر شده از بازی صداگذاری به خوبی انجام شده است و ما در هنگام برخورد أشیاء با یکدیگر صدایی واقعی را خواهید شنید و ما شاهد تأخیر در صدا ها و یا هم زمان نبودن آن ها نیستیم. صداپیشگی شخصیت ها هم توسط کسانی که کار موشن کپچر هر شخصیت را انجام می دهند، کار شده است و باید در این قسمت هم به این بازیگران خبره آفرین گفت زیرا علاوه بر هماهنگی صدای شخصیت ها با لب و دهن آن ها در لحظات غم انگیز، لحظات شاد، لحظات تأثیر گذار نیز صدای شخصیت ها با احساسات فراوانی همراه است که به خوبی احساسات شخصیت ها را برای ما بیان می کند و می توان همانند واقعیت فهمید که در این لحظه چه فکری می کند و یا چه احساسی دارد. آن لحظه از تریلر را به یاد بیاورید که جودی در باجه ی تلفن با کسی صحبت می کند در آن لحظه صدای Ellen Page بیانگر احساس درد و ناتوانی را می رساند و کاملا مشخص است که با یک تلنگر کوچک بغضش خواهد ترکید و قطرات اشک بر روی صورتش جاری خواهد شد. موسیقی های بازی هم در تمام لحظات با حال و احوال جودی هماهنگ است و مثلا در لحظات اکشن ریتم موسیقی تند می شود و در لحظات غم انگیز یا آرام ضرب آهنگ موسیقی کند می زند. گفتن این موضوع هم خالی از لطف نیست که آهنگ سازی این بازی آخرین  پروژه ی   Normand Corbeil بوده است و ایشان متأسفانه در میانه ی این پروژه و در تاریخ بیست و پنجم ژانویه ۲۰۱۳ درگذشت و پس از فوت ایشان وظیفه آهنگ سازی این بازی به Lorne Balfe  (کسی که ساند تراک های عنوان Assasins Creed 3 ) محول شد و در ماه آگوست ۲۰۱۳ Hans Zimmer نیز به وی ملحق شد و از آن پس با یکدیگر کار آهنگ سازی این عنوان را انجام می دهند.

http://images.vg247.com/current//2013/09/Capture9_1378219154.jpg

http://images.vg247.com/current//2013/09/Jodie-Somalia-render_1378221532.jpg

http://images.vg247.com/current//2013/09/QD_BEYOND_SCREEN12_1378219154.jpg

http://images.vg247.com/current//2013/09/QD_BEYOND_SCREEN76_1378219156.jpg

http://images.vg247.com/current//2013/09/QD_BEYOND_SCREEN34_1378219155.jpg

http://images.vg247.com/current//2013/09/BEYOND_SCREEN12_1378219153.jpg

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱:    Direct Link

دانلود پارت ۲:    Direct Link

دانلود پارت ۳:    Direct Link

دانلود پارت ۴:    Direct Link

دانلود پارت ۵:    Direct Link

دانلود پارت ۶:    Direct Link

دانلود پارت ۷:    Direct Link

دانلود پارت ۸:    Direct Link

دانلود پارت ۹:    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:    Direct Link

دانلود پارت ۱۱:    Direct Link

دانلود پارت ۱۲:    Direct Link

دانلود پارت ۱۳:    Direct Link

دانلود پارت ۱۴:    Direct Link

دانلود پارت ۱۵:    Direct Link

دانلود پارت ۱۶:    Direct Link

دانلود پارت ۱۷:    Direct Link

دانلود پارت ۱۸:    Direct Link

دانلود پارت ۱۹:    Direct Link

دانلود پارت ۲۰:    Direct Link

دانلود پارت ۲۱:    Direct Link

دانلود پارت ۲۲:    Direct Link

 

 

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. امیر حسین محمدی گفت:

    این الان مال pcه؟؟؟؟

  2. sohrab گفت:

    خیلی خوبه بازم بذارید . لطفا به تقاضا های انجمن هم نگاهی بیندازید :-)) :-))

    http://www.mihangame.com/forum/showthread.php?t=547

  3. محسن گفت:

    اگه میخایدیه سایت خوب داشته باشیدبازی هایی darksaiderوwatchetبزارید…..اخه اینا دیگه چی هستن…. :no:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *