رزولوشن و فریم ریت عنوان The Crew مشخص شد|۱۰۸۰p/30fps بر روی هردو کنسول نسل بعدی

مطمئنا بسیاری از شما نیز طرفدار جدیدترین عنوان ریسینگ کمپانی Ubisoft یعنی The Crew هستید.این کمپانی توانسته است با نمایش های خیره کننده بسیاری که از The Crew داشته است توانسته بازیبازان بسیاری را مشتاق به تجربه آن سازد.حال این کمپانی فرانسوی طی یک خبری نرخ فریم ریت و رزولوشن این عنوان را بر روی کنسول های نسل هشتمی و کامپیوتر های شخصی مشخص کرده است.

کنسول های نسل هشتمی هر دو کمپانی Microsoft و Sony و می توانند The Crew را با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا نمایند.البته نسخه های PC این عنوان نیز می توانند از این مشخصات استفاده کنند اما برای بازیبازانی که برای بازی های خود از سه صفحه نمایش استفاده می کنند نیز رزولوشن ۵۷۶۰x1080p مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفته می شود که می توان از ۶۰ فریم در ثانیه نیز در این بازی استفاده کرد اما ممکن است بر روی تجربه بعضی از بازیبازان تاثیراتی داشته باشد.کمپانی Ubisoft دراینباره گفته است:

ما بصورت رسمی اعلام می کنیم که هدف ما فریم ریت ۶۰FPS خواهد بود.نسخه بتا ما نیز با کیفیت بصری بهتری با نرخ فریم ۳۰ در ثانیه اجرا می شود،اما می توانید انتظار داشته باشید که بازی را با ۶۰ فریم در ثانیه در زمان لانچ تجربه کنید.

عنوان The Crew در تاریخ ۱۱ نوامبر برای پلتفرم های PS4, Xbox One, Xbox 360, و PC منتشر خواهد شد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    ممنون . به این رسینگ امید زیادی دارم

  2. ham007 گفت:

    سلام یعنی واقعا برای x360 هم میاد!؟ چه خوب شد آخه گفته بودن برایx360 نمیاد!!! من که فکر کنم جای NFS رو بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *