نسخه باکیفیتی از بازی GTA Sanandreas شاید منتشر شود

لیست جدیدی از افتخارات (Achievements) قابل کسب برای عناوین Xbox 360 در Xboxachievements منتشر شده است که نشان از انتشار نسخه باکیفیتی از عنوان محبوب GTA Sanandreas برای این کنسول دارد. در این لیست، همان طور که مشاهده می کنید مجموعا ۳۳ Achievement معرفی شده است که از روی اسم آن ها نیز کاملا مشخص است که به GTA Sanandreas اشاره دارد — اسامی همچون Groove Street و رفتن به باشگاه بدن سازی از آن جمله است. برخی از کاربران neogaf  — طبق معمول شایعات از این جا آب می خورند — مدعی شده اند که نسخه ارتقایافته برای پلتفرم های دیگر نیز در دست ساخت بوده و Rockstar به مناسبت جشن ده سالگی از زمان انتشار این بازی — که همگی می دانیم یک عنوان انقلابی در تاریخ گیم بوده و سرمایه زیادی را نصیب Rockstar کرده است — آن را منتشر خواهد کرد.

 

با توجه به این که Rockstar پیش از این نیز در راه باز زنده کردن عناوین گذشته در سری Grand Theft Auto قدم برداشته و چندین عنوان از جمله همین Sanandreas را برای پلتفرم های موبایلی نیز منتشر کرده است، انجام چنین کاری ابدا دور از ذهن به نظر نمی آید. نظر شما در این باره چیست؟

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. پوریا خوش نمک گفت:

    اگه منتشر شه که فروش بالایی داره و خاطرات خیلی ها هم زنده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *