نتیجه شکایات در رابطه با Battlefield 4 به نفع EA تمام شد

اگر به خاطر داشته باشید، دسامبر سال گذشته حدود یک ماه و نیم پس از انتشار Battlefield 4، عده ای از سرمایه گذاران بازی، شکایت نامه ای علیه EA با محتوای اطلاعات دروغ به مردم دادن راجع به کم و کیف عنوان مذکور و نیز نقض مفاد یکی از قوانین تجاری ایالات متحده تحت عنوان The Securities Exchange Act of 1934 امضا کردند که کم و بیش با وضعیت وحشتناک بازی در زمان انتشار مرتبط بود. جایی که بازی پر از باگ عرضه شد و بازیکنان گزارشات متداولی مبنی بر کرش کردن های پیاپی بازی ارائه کردند.

 

اکنون و پس از گشت نزدیک به یک سال از این اتفاقات، قاضی جلسه دادگاه رای نهایی را به نفع EA صادر کرده و گفته است اطلاعاتی که این شرکت در مورد بازی مورد نظر داده است، صرفا یک آینده نگری و خوش بینی مربوط به سیاست های درون شرکتی بوده است و EA از آن قصد عوام فریبی را نداشته است. گزارش کاملی از نتیجه دادگاه در این صفحه قابل مشاهده است.

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *