“شبگرد” تیرماه وارد بازار گیم می‌شود

بازی رایانه‌ای شبگرد از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که در شرکت پردیس گیم ساخته شده است، تیرماه  امسال در قالب ۲ دی وی دی در بازار گیم کشور عرضه می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "مسعود غفوری" تولید کننده بازی شبگرد گفت: علاقه‌مندان به بازی شبگرد تریلر نسخه نهایی این اثر را می توانند در سایت پردیس گیم و وبسایت اختصاصی این بازی مشاهده کنند.
وی افزود: تولید این بازی استاندارد ایرانی پس از ۲ سال پایان یافته و نسخه نهایی آن برای عرضه در بازار آماده شده است
بازی رایانه ای شبگرد دارای سبک حادثه‌ – ماجرایی سوم شخص است؛ این بازی روایت خلافکارانی است که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد که فرشته شب و آواز عدالت است به کابوس خلافکاران تبدیل می شود. بازی شبگرد دارای محیط‌های بزرگ و پر جزییات بوده و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می‌پردازد. سهراب جم، پژمان رادمنش ،فرامرز شفیق، داریوش مهرگان، آریافر، شبگردوروح تاریک مترو شخصیت های تشکیل دهند این بازی هستند .

 

Shabgard_Logo

 

این بازی در اخذ مجوز سایت جهانی "استیم" نشانه مقبولیت عناوین ایرانی در خارج از مرزهای کشور را بدست آورده است.
بازی شبگرد موفقیت هایی را در مجامع و رویدادهای داخلی  و بین المللی کسب کرده  و در نمایشگاه هایی همچون گیم تهران حضور داشته است.
همچنین این بازی رایانه ای به عنوان تنها بازی سوم شخص اکشن در مسابقات جهانی معرفی شده است.انتخاب این بازی به عنوان تنها بازی سوم شخص اکشن در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ IndieDB از دیگر موفقیت های این اثر ایرانی به شمار می رود.
بر اساس اعلام شرکت پردیس گیم سازنده شبگرد، علاقه مندان برای دانلود و مشاهده تریلر این بازی می توانند به لینک http://pardisgame.net/video-2845—–.html مراجعه کنند.

منبع : سایت رسمی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۶ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    زمان خیلی خوبیرو واسه انتشار بازی در نظر گرفتن

  2. ABS92 گفت:

    ممنون از صادق عزیز بابت این خبر خیلی خوب.

  3. دانیال نوائیان گفت:

    مطمعنا یکی از بازی های مطرح ایرانی خواهد شد و میتونیم بهش افتخار کنیم . حتما ازش حمایت میکنم

  4. محمود رضی کاظمی گفت:

    یکی از برترین بازی های چند سال اخیر ایران خواهد شد شک نکنید.

  5. ali-pc گفت:

    اگه نخریدمش گاوم

  6. حتما میخرمش چون ۱۰۰% مقام بالایی در بین بازی های ایرانی داره
    باید یک بازی ایرانی بسیار زیبا باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *