شروع شایعات| Xperia Z6 احتمالا صفحه نمایش Force Touch مانند خواهد داشت

بر اساس آخرین اخبار بدست آمده سونی کار خود را برروی Xperia X6 آغاز کرده و این گوشی هوشمند نیمه دوم ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

امروز از منبعی دیگر اطلاعاتی در مورد Sony Xperia Z6 به بیرون درز پیدا کرده

بر اساس این منبع که ادعا میکند که ارتباط نزدیکی با شبکه پخش سونی دارد, گوشی Sony Xperia Z6 شاید یک صفحه نمایش حساس به فشار داشته باشد. این به این معنی است که نسخه ای اختصاصی از فناوری فورس تاچ را سونی برای گوشی هایش میسازد. برای آن دسته اشخاصی که نمیدانند فورس تاچ چیست, فورس تاچ فناوریی است که برروی صفحه نمایش های گوشی ها استفاده میشود و لمس تلفن هوشمند به فشار حساس میشود و با اعمال کردن فشار های مختلف  می توان به انواع نقاط سیستم عامل سریع دسترسی پیدا کرد و یا میانبر هایی برای اپلیکیشن ها ایجاد کرد.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد این میتواند یک نقطه اوج برای سونی باشد که در ۱ سال اخیر شکست های پی در پی در  بازار اسمارت فون ها خورده است.

در مورد رزولوشن صفحه نمایش به احتمال زیاد این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش ۲K ( QHD) خواهد داشت و به احتمال زیاد از پردازنده Snapdragon 820 بهره خواهد برد.

در آخر ما نمیتوانیم به طور کامل اطمینان کنیم زیرا اطلاعات زیاد منطقی بنظر نمیرسد. با در نظر گرفتن دیگر  کمپانی های بزرگ دیگر مثل اپل و هواوی که هم اکنون اسمارت فون هایی با فناوری فورس تاچ به بازار عرضه کردند, و شرکت  سامسونگ که احتمالا در گوشی بعدی خود این روند را دنبال میکند زیاد دور از انتظار نیست که سونی از با دنبال کردن از این کلیشه در گوشی بعدی خود یک ترقی بزرگ برای سری Xperia ایجاد کند.

تنها کاری اکنون میشود کرد صبر است.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. بسیـــار عالی و زیبا بود. ممنون از مطالب خوبتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *