صحبت های Yoshida درباره ی نسخه ی جدید Uncharted | یک بازی افتخاری و انحصاری برای این کنسول

E3 2014: تریلر Uncharted 4: A Thiefs End منتشر شد | www.MihanGame.com

Shuhei Yoshida در آخرین مصاحبه ای که با وبسایت یورو گیمر انجام داد صحبت های زیادی در باره ی بازی های انحصاری کنسول های Ps3 و ‌Ps4 انجام داد و اطلاعات جدیدی از نسخه ی جدید بازی Uncharted منتشر کرد . Shuhei Yoshida اعلام کرد که عنوان Uncharted قرار است فرق عمده ای با تمامی بازی های نسل هشتمی داشته باشد و به عنوان یک بازی افتخاری که فقط هم در انحصار کنسول Ps4 است منتشر شود .در ادامه مشخص شد که این بازی با فریم ریت ثابت ۶۰ و رزولیشین ۱۰۸۰p روی این کنسول اجرا خواهد شد و این عنوان در این مرحله از کار دچار هیچگونه مشکلی نمیباشد .

آقای Yoshida فرمود بازی The Last of Us: Remastered که در ابتدا فقط برای Ps3 منتشر شده بود و سر و صدای زیادی هم به پا کرده بود قرار است مدتی دیگر برای Ps4 نیز منتشر شود . این عنوان هم میتوان جزو بازی های نسل هشتمی محسوب کرد زیرا تمام برتری های لازمه را دارا میباشد و روی این کنسول نیز قدرتمند تر از قبل ظاهر خواهد شد .

در انتها آقای Yoshida فرمودند که عنوان Uncharted میتواند یک نمونه ی کامل از بازی نسل هشتمی باشد که تمامی پتانسیل های لازمه برای این نسل را داراست و میتواند با قدرتی که کنسول Ps4 دارا میباشد با آخرین حد کیفیت نیز اجرا شود و الگوی خوبی برای تمامی بازی های نسل هشتمی باشد . 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. محمد جواد ادریسی گفت:

    عالی بود دانیال جان ممنون از زحماتت

  2. مطمئنم یک شاهکار میشه که هفته ها جز پرفروش های UK بشه.ممنون بابت خبرت دانیال جان

  3. MiLaD SparDa گفت:

    واقعا نسخه های قبل عالی بودن منتظر نسخه جدید هستیم
    ( البته قبلش منتظر هک شدن کنسول های نسل ۸) :D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *