عنوان ایرانی HighWay در جشنواره بازی های رایانه ای تهران

رانندگی آزاد با خودروهای ایرانی در "HighWay" به چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران می‌آید. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی"آزادراه" ساخته محمد علی اعرابی در سبک ورزشی  متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای است. 
این بازی در قالب پلتفرم "PC" به دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران ارایه شده است.  بازیکن در بازی رایانه ای "آزادراه" لایی می کشد، پول در می آورد، ماشین بهتر می خرد و باز می راند؛ کنترل با شتاب سنج های دستگاه اندروید و خوردوهای ایرانی را می توان از امکانات موجود در این بازی نام برد.
بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران،تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد. چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    عالیه . ممنون

  2. Arno گفت:

    چرت و پرت محض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *