پروانه ساخت بازی رایانه‌ای شهر موش‌ها صادر شد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی جدید با سبک استراتژی پروانه ساخت صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای به نام "موشوندان" به نویسندگی علی یعقوبی و بهرنگ تنکابنی برای"شرکت درسا رسانه هوشمند" طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد.
"شهر موش‌ها"در سال ۱۳۶۴ برای نخستین بار پایشان به پرده سینما باز شد، گیشه پررونقی را برای سینماهای نمایش رقم زدند و حال با گذشت حدود ۳۰ سال از ساخت قسمت نخست شهر موش ها، قسمت دوم آن نیز ساخته شد و در نهایت کپل و همکلاسی هایش که حالا مسن و بچه دارشده اند؛ پس از سه دهه، از روز چهارشنبه ۵ مرداد در سینماهای شهر تهران روی پرده رفتند. این حضور سینمایی با ثبت یک رکورد همراه بود. موفقیت قسمت اول و دوم فیلم سینمایی شهر موش‌ها تولیدکنندگان بازی را برای تولید یک اثر موفق در حوزه گیم ترغیب کرد و همین امر سبب شد تا  شرکت "درسا رسانه هوشمند" متقاضی دریافت مجوز برای ساخت  بازی‌ رایانه ای موشوندان از بنیاد ملی بازی های رایانه ای شود و شورای صدور پروانه ساخت بنیاد پس از بررسی طرح بازی در شهریور ماه سال‌جاری پروانه ساخت را برای بازی یاد شده صادر کرد. 
بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است. متقاضیان دریافت پروانه تولید "بازی های رایانه ای" می‌توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی ‌بازی‌های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    این یکی باید خیلی جالب باشه . امیدوارم فقط یه چیز خوب طراحی کنن

  2. Arno گفت:

    استراتژیک به مفت نمیرزه نمیدونم چرا این روزا انقدر بد دهن شدم

  3. pepsicoola گفت:

    خیلی هم خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *