عنوان The Crew در راه کنسول های Xbox 360|خبری از نسخه PS3 نیست

باز هم یک خبر بد برای بعضی از طرفداران و دارندگان کنسول های PlayStation 3 منتشر شد.عنوان پر آوازه The Crew علاوه بر کنسول های نسل هشتمی و کامپیوتر های شخصی،برای کنسول نسل هفتمی کمپانی مایکروسافت یعنی کنسول Xbox 360 نیز منتشر خواهد شد.

به تازگی نایب رئیس بخش بازاریابی کمپانی Ubisoft یعنی آقای Geoffroy Sardin طی یک مصاحبه مشخص کرده است که عنوان جهان آزاد و مسابقه ای The Crew برای کنسول های Xbox 360 نیز منتشر خواهد شد.

"یکی از مسئولیت های کمپانی Ubisoft رسیدگی به نیاز های مشتریانی است که هنوز نسل بعدی کنسول ها را خریداری نکرده اند.عنوان The Crew تنها برای کنسول های نسل بعدی توسعه داده شده بود اما ما همیشه خواسته ایم تا به افراد بیشتری توانایی تجربه این بازی را دهیم.ما از آوردن هسته اصلی The Crew و تمامی قسمت های آن و مراحل آن به کنسول های Xbox 360 بسیار هیجان زده هستیم."

شما می توانید عنوان The Crew را در تاریخ ۱۱ نوامبر در پلتفرم های PC,PS4,Xbox One و Xbox 360 تجربه کنید.همچنین وجود یک نسخه بتا برای کنسول های نسل هشتمی در ماه سپتامبر نیز تایید شده است.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *