قاتلی در جستجوی اهداف : پیش نمایش بازی Assassin’s Creed IV:Black Flag

امروز پیش نمایشی از بازی زیبا و محبوب Assassins Creed Black Flag برای شما دوستاران میهن گیم تهیه کرده ایم همان طور که می دانید مجموعه های بازی Assassnis تا به این لحظه گیمرهای زیادی را به طرف خود جلب کرده است و توانسته اعتبار خود را هر لحظه با انتشار نسخه های جدید بیشتر و بیشتر کند. در این پیش نمایش تمامی اطلاعات لازم در رابطه بازی از جمله گرافیک بازی ، صدا گذاری بازی ، درباره ی شخصیت اصلی بازی و خیلی چیزهای دیگر. امیدوارم اطلاعاتی خوب و مفید از این عنوان محبوب که ساخت شرکت یوبی سافت است کسب کرده باشید.

Assassins-Creed-Black-Flag-2013

ناشر بازی : Ubisoft

کارگردان بازی : Ashraf Ismail

سازنده ی بازی :  Ubisoft Montreal

تاریخ عرضه ی بازی به شمسی : ۷ آبان سال ۱۳۹۲

تاریخ عرضه ی بازی به میلادی : 29 October سال ۲۰۱۳

پلتفرم بازی : PC , Xbox 360 , Ps3 , Ps4 , Ps3 , Xbox One

درباره ی دنیای Assassins : مجموعه های بازی Assassin's تا کنون از زمان عرضه در بازار ها گیمرهای زیادی را به طرف فضای کهن خود جذب کرده است همچنین این عنوان توانسته منتقدین دنیا را به سمت صداگذازی ، کیفیت و گرافیک بازی جلب کند و منتقدین با تمام تلاش های خود فقط توانسته اند اشکال های بسیار کوچکی از بازی بگیرند. این بار نسخه ی جدید بازی ما را به دنیای دزدان دریایی فرامی خواند دنیایی که با کشتی خود به دریا ها و اقیانوس ها سفر خواهیم کرد و با دشمنان خود به جنگ خواهیم پرداخت دشمنانی که یا از طبیعت اقیانوس هستند و یا مثل ما یک انسان. این دنیای جدید در این نسخه از بازی به صورتی کاملا طبیعی طراحی شده است برای مثال در اقیانوس ها نهنگ ها و کوسه های وحشی وجود دارند که وقت نفس کشیدن به شما نخواهند داد در ادامه ی بازی می بایست به اعماق دریا بروید و اکسیژنی کم گنج های ناپدید شده از اجدادتان را پیدا کنید. 

Assassins-Creed-Black-Flag-2013.jpg-2013

درباره ی شخصیت اصلی بازی : شخصیت بازی ادوارد کنوی نام دارد شخصی که برای دفاع از مردم و آزاد کردن ملت خود به مبارزاتی جانانه می پردازد. ضربات او بسیار دقیق و تاکتیکی هست. ادوارد از اول کودکی خود آموزش مبارزه کردن با ظالمین و قدرت طلبان را فراگرفته بود. این بار در این نسخه ی جدید بازی ادوارد در یک روستا قرار خواهد گرفت ، روستایی که گذشته ی خود را به یاد می اندازد گذشته ایی که یادآوریه آن بسیار تلخ و جنون آمیز است او در روستا به خود قول می دهد که برای آزادی مردم هر کاری انجام دهد در این صورت عهدنامه ایی را از سوی اجدادش امضا می کند

در این صورت مسولیت خود را سنگین تر و سخت تر می کند. او از هیچ چیز ترسی ندارد و همیشه تا وقتی که اهداف خود را به پایان نرساند ناامید نخواهد شد. در طول بازی ادوارد به عنوان یک کاپیتان کشتی برگزیده خواهد شد که باید یاران خود را تا آخر مرحله سالم به ساحل برساند. یکی از ویژگی های جدید در این نسخه از بازی اجازه ی استفاده از دو سلاح به صورتی همزمان می باشد که ادوارد این عمل را بسیار تماشایی و جذاب انجام خواهد داد. همچنین طبقه گفته ی شرکت بزرگ یوبی سافت در طول بازی گیمرها شاهده لباس هایی جدید و مرتب خواهند بود. البته در طول مرحله های بازی امکان دارد که لباس هایی به صورت تشویقی به شما تقدیم شود ولی این امر هنوز از سوی شرکت یوبی سافت تایید نشده است

93

شهر های جدید در بازی Assassins : این بار در نسخه ی جدید بازی Assassins Creed Black Flag با سه شهر رو به رو خواهیم شد ! که در این بخش درباره ی هریک توضیحاتی داده شده است. همان طور که در نسخه ی قبلی بازی شاهد بودیم می توانستیم به صورتی سریع سفر کنیم یعنی بر روی نقشه کلیک می کردیم و سپس مکان مورد نظر خود را تایید می کردیم و بعد به صورتی سریع به مقصد خود می رسدیم این عمل در نسخه ی جدید بازی اساسینز طراحی شده است و بر اساس گفته های شرکت یوبی سافت در عنوان جدید ما سه شهر با نام های Kingston , Havana , Nassau طراحی شده است که هریک دارای محیطی متفاوت و کاملا طبیعی می باشند.

شهر Havana : این شهر در بازی به عنوان پایتخت کوبا برگزیده شده است همچنین طراحان شرکت یوبی سافت سعی کرده اند که فرهنگ و آداب و رسوم مردم کوبا را در بازی به صورتی طبیعی به نمایش بگذارند.

شهر Kingston : این شهر شباهت بسیاری به بوستان واقع در نسخه ی قبلی بازی Assassins یعنی Assassins Creed 3 دارد این شهر را محیطی از جنگل و طبیعت فراگرفته است که بیشتر گیمرها به گشت زنی در جنگل و شکار خواهند پرداخت. همچنین بر اساس گفته های شرکت یوبی سافت این بازی دارای ۵۰ جزیره با ماموریت ها و کشفیات مختلف است که به راحتی و شاید هم به سختی می توانید به این جزایر سفر کنید.

شهر Nassau : شهری متعلق به مردم آزاد و وابسته به شما ، در این شهر می توانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید و هیچ ماموری وجود ندارد که به شما حمله کند ولی حیف که در طول بازی این شهر توسط انگلیس غارت می شود و تمام ثروت های دزدان دریایی و اجداد شما را با خود به همراه می برند ولی نیرو های خود را باز نخواهند گردانند زیرا که در شهر باقی می مانند تا کنترل شهر را به دست بگیرند و این شهر برای شما به یک جهنم تبدیل خواهد شد ! و دیگر نخواهید توانست به صورتی آزاد در شهر به گشت و گذار خود ادامه بدهید. 

832

استفاده از سلاح ها در بازی Assassins : این بار شرکت یوبی سافت در بخش سلاح های خود در نسخه ی جدید بازی اساسینز تغییرات زیادی را به انجام نرساند ولی طراحان حرفه ایی این شرکت توانستند ویژگی جدید در رابطه با طریقه ی استفاده از سلاح ها را در هنگام مبارزه کردن در گیم پلی بازی طراحی کنند. این ویژگی استفاده از دو سلاح به صورتی همزمان توسط شخصیت اصلی بازی یعنی ادوارد کنوی می باشد و همچنین تاثیرات سلاح ها و شمشیرها از نظر قدرت بسیار شده است اگر خوب به یاد داشته باشید در نسخه ی قبلی بازی اگر شلیک می کردیم به صورتی غیر طبیعی به قتل می رسیدند ولی این بار در عنوان جدید شرکت یوبی سافت این مشکل بر طرف شده است. 

برای مثال اگر تریلر ۱۳ دقیقه ایی بازی Assassins Creed Black Flag را که به تازگی توسط یوبی سافت منتشر شد مشاهده کنید می بیند که می توانید پشت سره هم حدود ۶ یا ۵ تیر شلیک کنید و بدن دشمن خود را گلوله باران کنید. سلاح اصلی ادوارد کنوی که از اولین نسخه ی بازی اساسینز تا اینجا گرفته سره جای خود باقی مانده است. شکل این سلاح به صورتی تیز می باشد که از دست ادوارد به بیرون خواهد آمد و نقش اصلی این سلاح کشتن درجای دشمنان و یا کشتن دشمنان به صورتی مخفیانه. بخش آپگرید سلاح ها سره جای خود در نسخه ی جدید بازی Assassins باقی مانده است ولی با ظاهری جدید و گرافیکی تر برای مثال می توانید طول شمشیر خود را بیشتر کنید و یا قدرت آهن شمیشر خود که با استفاده از آن ساخته شده است را با مقداری پول مستحکم کنید.

walls_assassins_creed_iv_black_flag1_08_1920x1080

گرافیک و سیستم مورد نیاز بازی : عنوان Assassins Creed Black Flag همان طور که می دانید تا این لحظه گیمرهای زیادی را در انتظار خود گذاشته است. و هر لحظه با انتشار تریلر های جدید توسط شرکت یوبی سافت اشتیاق گیمرها برای بازی کردن این عنوان بیشتر و بیشتر می شد به نظر شما این جذابیت بازی به چه عاملی بستگی دارد خوب از نظر کارشناسان این امر به گرافیک و گیم پلی بازی بستگی دارد و این ویژگی بسیار مهم را تمامی سری بازی های Assassin دارا بودند و هر بار با انتشار نسخه های جدید از این بازی جزیتان آن پیشرفته تر می شود. به گفته ی شرکت یوبی سافت بازی Assassins Creed Black Flag گرافیک خیره کننده ایی را به خود اختصاص داده است ! و نور پردازی بازی با تمامی ویژگی های آن طراحی و اجرا شده است همچنین کارگردان این عنوان یعنی آقای Ashraf Ismail افزود ما به همراه طراحان حرفه ایی نصف وقت خود را برای طراحی و بر طرف کردن باگ های بازی گذرانده ایم که می توانید این امر را در تریلر های بازی مشاهده کنید.

شرکت یوبی سافت مطعسفانه تا این لحظه اخباری در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی برای پلتفرم PC در فضای مجازی اینترنت منتشر نکرده است ولی در برخی از سایت های خارجی به صورت یک شایعه سیستم مورد نیاز برای بازی  Assassins Creed Black Flag را در سایت خود قرار داده اند ولی تا این لحظه این خبر از سوی اعضای شرکت یوبی سافت تایید نشده است. همچنین برای مشاهده ی سیستم مورد نیاز بازی می توانید به این لینک مراجعه کنید

60654-204212-3-hd
 
کشتی های درون بازی : همان طور که می دانیم در آخرین نسخه های منتشر شده از بازی Assassins کشتی هایی بسیار طبیعی طراحی شده بودند که توسط شخصیت اصلی بازی یعنی ادوارد کنوی کنترل می شود. در بازی نام کشتی اختصاصی ادوارد Jackdaw می باشد که با استفاده از آن به سفر های دریایی می پردازد ولی این بار در نسخه ی جدید Assassins شما می توانید برای کشتی خود وسایل و سلاح های جدیدی تهیه کنید. در ادامه ی بازی هنگامی که در اقیانوس ها به جنگ با کشتی دشمنان خود می پردازید پس نابود کردن کشتی به طوری که دیگر نتواند حرکت کند به کنار کشتی دشمن خود رفته و وارد کشتی آن ها به همراه نیرو های خود خواهید شد ولی قبل از این کار طراحان شرکت بزرگ مایکروسافت سلاحی به صورتی توپ پرتاب کنه کوچک طراحی کرده اند. 
 
این توپ پرتاب کنه کوچک را می توانید با دست خود کنترل کنید و افرادی که به عنوان دشمن در کشتی خود هستند توپ بارون کنید. سپس وارد کشتی دشمن خواهید شد و کاپیتان آن ها را به تل خواهید رساند در ادامه پس از اتمام جنگ نیروهایی که از طرف دشمن در مقابل شما تسلیم شده اند شمارش خواهند شد و رهبری آن ها به شما واگذار خواهد شد همچنین کشتی را که نابود کرده اید می توانید برای خود برداشته و آن را بفروشید و مقدار زیادی پول برای خود جمع آوری کنید. در نسخه های قبلی بازی اگر خوب به یاد داشته باشید با کشتی خود فقط می توانستید تا یک منظقه ی محدود شده سفر کنید و اجازه ی سفر به جزایر را نداشته بودیم ولی این بار در نسخه ی جدید بازی می توانید با کشتی خود به مناطقی به صورت نامحدود و همچنین جزایر کشف نشده سفر کنید. هنگامی که وارد کشتی اختصاصی خود خواهید شد یاران و دستیاران شما به افتخار شما دست و خوشحالی می کنند و به نظر من این نوعی روحیه بخشیدن یاران به کاپیتان یعنی ما هست.
 
ac4bf02
 
درباره ی دنیای اقیانوس در بازی Assassins : در نسخه ی قبلی بازی Assassins که توانست گیمرهای بسیاری را به سوی خود جذب کند به نظر می رسید بخش دریا کمی بی کیفیت و کمی هم غیر طبیعی ساخته شده بود اما این بار در نسخه ی جدید بازی Assassins بر اساس مشاهدات تریلر های جدیدی که توسط شرکت مایکروسافت منشتر شده بود دریا ها و اقیانوس ها با کیفیت و نور پردازی بیشتر طراحی شده بودند. همچنین در مواقع طوفان و باد های شدید شاهده امواجی هستیم که عرض آن ها بسیار بلند است و طبیعی طراحی شده اند همچنین ویژگی های جدید دریا و اقیانوس ها در عنوان محبوب Assassins Creed Black Flag وجود کوسه ها و نهنگ های بسیار وحشی و خشن است که امکان دارد در موقع سفر با آن ها رو به رو شوید و به جنگ با آن ها برپدازید. پس از اتمام ماموریت های دریایی خود به نظر من نیاز به تفریح و گردش داربم خوب تفریح و گردش در دریا به نوبه ی خودش بسیار جالب و لذت بخش هست.
 
خوب پس از اتمام ماموریت همان طور که گفته بودیم به سراغ دنیای زیر آب برویم این باری طراحان شرکت یوبی سافت به گیمرهایی که علاقه ی زیادی برای سفر به اعماق دریا دارند و می خواهند گنجینه ها و کشتی های مفعود شده را کشف کند. برای انجام این کار خطر های زیادی پیش بینی می شود برای مثال هجوم کوسه ها به صورت ناگهانی و بریده شدن بدن شما توسط آن ها گاهی به حدی باید به اعماق دریا سفر کنید که نفستان بند خواهد آمد و یا گاهی باید تمام قدرت خود را برای بالا کشیدن گنج از اقیانوس به کار ببرید. همچنین پس از انجام گردش خود وقتی به ساحل میرسید حیواناتی جالب مثل خرچنگ و لاکپشت و میمون و … مشاهده خواهید کرد ولی قادر به کشتن آن ها نخواهید بود.
 
ac4bf03
 
بخش مولتی پلیر بازی Assassins : همان طور که شاهد بویدم افراد بسیار اندکی قادر به آنلاین بازی کردن عنوان محبوب شرکت یوبی سافت یعنی سری بازی های Assassins هستند ولی این بار شرکت یوبی سافت با جراتی بسیار تصاویری از بخش مولتی پلیر بازی خود در فضای اینترنت منتشر کرده است که تا این لحظه همه ی ما آن ها را مشاهده کرده بودیم. پس بخش مولتی پلیر بازی Assassins Creed Black Flag به صورتی کامل طراحی شده است که می توانید هم شخصیت زن و هم مرد باشیم ولی یکی از نقاط ضفف بازی نبودن جنگ های دریایی در بخش مولتی پلیر بازی Assassins Creed Black Flag که این امر باعث شد گیمرهای بسیار زیادی را درباره ی بخش مولتی پلیر ناامید شدند همچنین می توانید تصاویری از بخش مولتی پلیر بازی مشاهده کنید
  ACBFMP_3DPOSING_02_THE_DANDY_LOGO
assassins_creed_4_black_flag_3assassins_creed_4_black_flag_4    
خوب دوستاران میهن گیم به پایان پیش نمایش بازی رسیده ایم
امیدوارم از خواندن این پیش نمایش لذت برده باشید
دیدگاه های خود را برای ما ارسال کنید

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۱ پاسخ‌ها

  1. میلاد جهاندار گفت:

    حرف نداشت دست گلت درد نکنه خیلی کامل بود آفرین من که از این بازی خوشم میاد. :yes:

  2. Siavash گفت:

    عالی بود محمد جان مثل همیشه :yes:

  3. محمد گفت:

    خواهش می کنم عزیزم خیلی ممنون از این که دیدگاه خودت رو برای ما ارسال کردی موفق و پیروز باشید

  4. NixyMan گفت:

    حرف نداشت یک پیشنمایش عالی بود خسته نباشید

  5. Dr.Axe گفت:

    یکی از اعتیاد آور ترین بازیهاست! البته من فکر میکنم تعداد مراحل داستانی بازی کمه! خیلی زود تموم میشه! من سه شو تو سه یا چهار روز تموم کردم :|

    • محمد گفت:

      منم با شما موافق هستم به نظر من باید تعداد مراحل اصلی بازی جدای از کشفیات درون بازی کمتر طراحی شده باشه راستی خیلی ممنون از این که دیدگاه خودتون رو برای ما ارسال کردید موفق و پیروز باشید

  6. hirad گفت:

    من تمام قسمت های بازی رو تموم کردم و بنظرم این بازی یکی از بازی ها اسطورهای خواهد شد. :rotfl:
    از این مقاله متشکرم :beauty: :yes:

  7. محمد گفت:

    خواهش می کنم عزیزم نظر لطف شماست خیلی ممنون از این که دیدگاه خودتون رو برای ما راسال کردید موفق و پیروز باشید

  8. محسن گفت:

    سلام من از یک این بازی را بازی کردم به نظر من این قسمت قشنگ تر از قسمت قبلی هست ممنون از این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *