لیست نمرات Forza 6 | پیروزی دوست داشتنی

بعد از این همه انتظار بالاخره نمرات عنوان Forza 6 نیز منتشر شد. نمرات این عنوان بیانگر یک پیروزی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمرات منتشر شده از این عنوان با میهن گیم همراه باشید.

آیا Forza 6 توانسته این فرنچایز را به روز های طلائی گذشته برگرداند و اتفاقات Forza 5 را از سر ما بیرون کند ؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد. Forza 6 جدیدترین عنوان ریسینگ مایکروسافت در هفته آینده منتشر خواهد شد. به هر حال طبق همیشه منتقدان شروع به نقد این عنوان کردند و حسابی نیز از این عنوان راضی بودند.

Forza 6 برخلاف نسخه های پیشین خود با خود ماشین های فراوان و تعداد زیادی پیست فوق العاده به یدک می کشد، اما یکی از ویژگی های اصلی این عنوان مسابقات شبانه و بارانی آن است. همه این ویژگی ها توسط طرفداران این عنوان درخواست شده بود و خوشبختانه کمپانی سازنده نیز همه آنها را در این عنوان زیبا پیاده سازی کرد. این عنوان با رزولوشن ۱۰۸۰P اجرا خواهد شد و ۶۰ فریم نیز خواهد داد و این واقعا خارق العاده است. در ادامه می توانید نمرات منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید :

Destructoid – ۹.۵
IGN – ۹
Gamespot – ۸
GamesRadar+ – ۳/۵
Attack of the Fanboy – ۴.۵/۵
Shacknews – ۹
Polygon – Provisional 8
Hobby Consolas [Spanish] – ۹۲/۱۰۰
EGM – ۹.۵
USgamer – ۵/۵
Eurogamer Italy [Italian] – ۹
Xbox Players – ۸.۵
All Things Xbox – ۹
Insidegames [German] – ۹۲/۱۰۰
I Love Video games [Italian] – ۹
ShopTo – No score
Digital Spy – ۵/۵
Gameswelt [German] – ۹

Forza 6 در ۱۵ سپتامبر برای Xbox One منتشر خواهد شد هرچند که افرادی که Ultimate Edition این عنوان را پیشخرید کردند در ۱۰ سپتامبر به این عنوان دسترسی پیدا خواهند کرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مهیار گفت:

    سلام
    ببخشید که اینجا میگم،میخواستم بدونم هنوز هم زمان هست که عضو تیم تحریریه یا خبرنگاری میهن گیم شد یا نه! قبلا تجربه کاری در سایت های مختلف و از همه مهم تر در همین جا رو داشتم
    با تشکر

  2. مهیار گفت:

    ببخشید میشه زود تر جواب من رو بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *