معرفی بازی ایرانی سفر به جام جهانی

خوشبختانه بازی سازهای ایرانی با پیشرفت های روز افزون خود نوید بخش آینده ای روشن برای این صنعت در کشور عزیزمان هستند. اگرچه تا بهترین شدن فاصله زیادی داریم ولی با حمایت های داخلی همه چیز ممکن خواهد شد. مجموعه میهن گیم نیز این را وظیفه خود میداند که هرچه بیشتر در راستای ارتقا فرهنگی در حوزه بازی های رایانه ای به حمایت از بازی سازان داخلی بپردازد . شما نیز با نظرات خود ما را یاری کنید.

و اکنون عنوانی دیگر از بازی سازان داخلی ؛ سفر به جام جهانی ؛ با ما همراه باشید …

سفر به جام جهانی: دفترچه خاطرات

داستان بازی : داستان بازی می تواند قصه ی هر کسی که می خواهد در کشور ما فوتبالیست شود باشد. در قصه به مسایل و مشکلات فوتبال کشور اشاره شده است. در زیر بخشی از قصه که توسط کاراکتر اصلی بازی " امید " روایت می شود را مطالعه می کنید.

چند روز پیش به من زنگ زدن و گفتن که قراره باهام مصاحبه کنن. وقتی پرسیدم که موضوع مصاحبشون چیه، گفتن که می خوان به طور خلاصه زندگی نامه ای از من چاپ کنن. زندگی نامه ای که به مردم بگه چطوری تونستم به جایگاهی که امروز دارم برسم. من یه روز تمام روی پیشنهاد مصاحبشون فکر کردم. حتی یه سری دستنوشته هم آماده کردم تا تمام قسمت های جالب زندگیمو برای مردم تعریف کنم. از اونجایی که یه خورده آدم خجالتی ای هستم، با مصاحبه میونه ی خوبی ندارم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که داستان زندگیمو براشون بنویسم تا شاید بتونه درس عبرتی باشه برای همه ی اونایی که میخوان یه شبه ره صد ساله برن. اونایی که فکر میکنن خیلی زرنگن، خلاصه آدمایی که میخوان یکی بکارن و صدتا درو کنن. چیزایی که میخونین داستان تلخ و شیرین زندگی منه که امیدوارم به دردتون بخوره. "

Gameplay :بازی دارای ۸ مرحله است و گذر از مراحل در حدود یک ساعت به طول می‌انجامد. مراحل در ابتدا دارای موانعی ساده می باشند. با نزدیک شدن به مراحل پایانی، برای عبور از این موانع به مهارت بیشتری نیاز دارید. در حین بازی، شما باید کاراکتر اصلی یعنی " امید " را برای رسیدن به هدف خود که در داستان به آن اشاره شده است کمک کنید. در بین راه جوایزی ویژه برای امید در نظر گرفته شده که در منوی اصلی می توانید آن ها را مشاهده کنید.

کنترل بازی : کنترل بازی در نوع خود جذاب و منحصر به فرد است. برای کنترل کاراکتر از ویژگی " حسگر شتاب سنج " استفاده شده که اکثر گوشی ها و تبلت ها از آن پشتیبانی می کنند. اگرچه کنترل بازی شاید سخت به نظر برسد ولی با گذر زمان این سختی رو به کاهش می‌رود.

علی هاشمی

من سید علی هاشمی هستم ؛ عاشق ناکام بازی و انیمیشن ! خوشحالم که در خدمت کاربران این سایت هستم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۲ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    خداییش چرته!!!!!!

  2. fateme گفت:

    salam
    امیدوارم همیشه شاهد پیشرفت ایران و بازی های ایران بشیم
    بسی ممنون از خبر اقا علی

  3. دانیال نوائیان گفت:

    جالبه . ممنون بابت خبر

  4. عاطفه گفت:

    سلام
    ممنونم
    موفق باشید

  5. امین گفت:

    من بازی کردم یعنی آخر … بهتره چیزی نگیم
    میتونست یخورده به شخصیت بازیکن احترام بذاره !
    از صد تا فوش بدتره

  6. نوید گفت:

    سلام‌ الان سال ۲۰۱۴ است در حال که آمریکا کال آف دیوتی میسازه م این آشغالو رو میسازیم واقعا باعث تاسفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *