معرفی بازی روباه و کلاغ مکار+تصاویر اختصاصی

اینبار نه با روباه مکار، بلکه با کلاغ حیله گری طرف هستیم که نه در قالب شعر کتاب فارسی دوران دبستانمان بلکه در قالب یک بازی متفاوت ما را به چالش میکشد. همین ایده ی نو (جابجایی نقش روباه و کلاغ و شوخی با یکی از نوستالژی های نسل گذشته) کافیست تا بتوان انتظار تجربه ای متفاوت را از بازی داشت.ایده ای که حتی در بین عناوین پرشمار خارجی نیز مشابهی ندارد.

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در خدمت شما هستیم با معرفی یک بازی ایرانی به نام رو باه و کلاغ مکار

داستان:
روباهی که برای دیدن پدربزرگش به کارخانه پنیر سازی او میرود متوجه حمله کلاغ ها برای بردن پنیرهایشان میشود.همین حادثه ساده بی هیچ مقدمه ای شما را در نقش روباه وارد بازی میکند که فقط میخواهد پنیرهایش را پس بگیرد.اما با تجربه کردن این بازی خواهید فهمید که داستان، چالش ها و گره هایی دارد که تا آخرین لحظه شما را درگیر خود خواهد کرد.البته برای فهمیدن همه ی ماجرا و ارتباطش با داستان معروف روباه و کلاغ باید منتظر نسخه های بعدی بازی بود.

گیم پلی:
مکانیک اصلی بازی بسیار ساده است
: باید با کمان های قرار داده شده در تصویر کلاغ ها را هدف قرار دهید و پنیر ها را از آنها پس بگیرید.جمع کردن پنیرها هم به عهده خودتان گذاشته شده تا در کنار وجود آیتم ها و دشمنان متنوع مانع از تکراری شدن بازی شود. هرازگاهی آیتم هایی در اختیارتان گذاشته میشود که با پرت کردن آن روی کمانتان میتوانید از قدرت ویژه آن استفاده کنید.در بین کلاغ ها نیز برخی دارای کنده های محافظ یا حرکات ویژه و سریع هستند که قطعا کار شما را برای پس گرفتن پنیرهایتان سخت تر خواهند کرد.هوش مصنوعی کلاغ ها قابل قبول است،از دو سمت تصویر با سرعت های متفاوت وارد شده و گاهی حتی به سمتتان حمله میکنند.

توضیحات اضافی:
برای منو ی اصلی بازی هم ایده ی نویی در نظر گرفته شده که سازندگان ترجیح داده اند درموردش چیزی نگویند تا لذت تجربه کردن آن را از دست ندهید.

محیط های شاد طراحی شده برای بازی در کنار گرافیک قابل قبول آن به مزیت های این اثر نسبت به سایر تولیدات داخلی و حتی خارجی می افزاید،محیط هایی مثل جنگل مزرعه کارخانه و … که هریک خود شامل چندین مرحله است.انیمیشن ها نرم اجرا میشوند و سعی شده تا آنها هم کمی بار طنز داشته باشند.
اگر همه ی توصیفات بالا را کنار هم جمع کنید درمی یابید که برای بازی روباه و کلاغ مکار هیچ رده بندی سنی خاصی وجود ندارد، از کودک گرفته تا مسن تر ها، همه میتوانند روباه و کلاغی متفاوت را تجربه کنند.

بازی به کمک موتور یونیتی ساخته شده و برای سیستم عامل های اندروید ، آی او اس  و احتمالا ویندوز خروجی خواهد داشت.مراحل تولید بازی تقریبا به اتمام رسیده پس میتوانیم منتظر دیدن آن روی مارکت های داخلی و خارجی باشید.

بزودی تصاویر و تریلر جدیدی از بازی منتشر خواهد شد
با تشکر از شرکت شیوا پرداز کرمان که با ما همکاری نمودند.
ادرس پیج این بازی

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. apezham گفت:

    پس این روباهه قبول کرد مثل کلاغ از کلاس دوم در بیاد بره لیسانس بگیره :-D

    این همه پنیر رو میخواد با تیر کمون یکی یکی جمع کنه :shock:

    خیلی ممنون :yes:

  2. علی گفت:

    سلام

    من این بازی رو از بازار خریدم واقعا عالیه،پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید :inlove:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *