منتظر سرویس EA Access برای پلی استیشن ۴ نباشید

اخیرا اخبار جدیدی از عدم انتقال سرویس Ea Access شرکت بازی‌سازی EA بر روی کنسول PS4 منتشر شده‌است که دعوت می‌کنم در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

سال پیش EA سرویس EA Access را برای کنسول ایکس باکس وان ساخت، در این سرویس شما میتوانید عناوین شرکت EA را زودتر از تاریخ انتشارشان تجربه کنید. از زمان عرضه این سرویس خیلی از طرفداران پلی استیشن ۴ از EA درخواست کردند تا این سرویس برای این کنسول نیز در دسترس قرار بگیرد. EA در پاسخ به این افراد گفت :

در حال حاضر این سرویس فقط بر روی ایکس باکس وان پیاده سازی شده است. در این سرویس بازیکنان میتوانند عناوین ما را زودتر از تاریخ انتشارشان تجربه کنند و همچنین با پرداخت مبلغ کمتری میتوانند این عناوین را خریداری کنند.

EA تنها کسی نیست که نمیخواهد EA Access را بر روی پلی استیشن ۴ پیاده سازی کند. در واقع Sony هم از حضور این سرویس راضی نیست چون آنها معتقدند که PS Plus سرویس دهی بهتری به بازیکنان میدهد و می‌تواند برای صاحبان این کنسول مفیدتر واقع شود.

نظر شما درباره شبکه‌های PS Plus و EA Access و نوع سرویس دهی آنها چیست؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. عدنان گفت:

    من ایکس باکس دارم. هم GOLD دارم هم EA ACCESS گلد که هر ماه دو تا بازی رایگان میده خدا رو شکر با EA هم بازی های خوبی میشه بازی کرد از جمله FIFA که رایگانه. :evilgrin:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *