نمایشگاه PSE 2015 از ۵ تا ۶ دسامبر برگزار می‌شود

Sony قدرتمند تر از همیشه برگشته و با خود عناوین جدیدی را به یدک میکشد. این کمپانی قصد دارد تا در نمایشگاه PlayStation Experience امسال خود از این عناوین جدید پرده برداری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری این نمایشگاه با میهن گیم همراه باشید.

(PlayStation Experience (PSE امسال نیز برگزار خواهد شد، این نمایشگاه از ۵ تا ۶ دسامبر در سان فرانسیسکو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه با ویدئو ها جدیدی از عناوین Sony روبرو خواهید بود. به نظرتان امسال Sony در چنته خود چه دارد ؟ در این نمایشگاه از عناوین بزرگ سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ویدئو و اطلاعات جدیدی منتشر خواهد شد. طبق گفته PlayStation Blog.

سال پیش در این نمایشگاه از عنوان جدید David Jaffe یعنی Drawn to Life رونمایی شد، عنوان Persona 5 نیز برای شمال آمریکا تائید شد و با ویدئویی از عنوان Uncharted 4: A Thief’s End روبرو بودیم. اما امسال با چه چیز هایی روبرو خواهیم بود ؟ اینطور که پیداست امسال با عناوین ترد پارتی زیادی روبرو هستیم و Sony قصد دارد تا در این نمایشگاه همه ما را سورپرایز کند.

کمپانی Sony در سال ۱۹۴۶ توسط Masaru Ibuka, Akio Morita تائسیس شد و تاکنون در همه صنایع خود را بر سر زبان ها انداخته است. به همین دلیل از این کمپانی نسبت به سایر کمپانی ها انتظارات بیشتری میرود و امیدواریم که در این نمایشگاه هوادارانش را راضی نگاه دارد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *