مپ های نسخه بتا Call of Duty Black Ops 3 مشخص شدند

امروزه مپ ها یکی از دغدغه های بزرگ گیمران به شما میروند، همه ما میخواهیم از مپ های بخش چند نفره یک عنوان مطلع شویم و حال Treyarch نیز از نام مپ های این عنوان پرده برداری کرد البته مپ های نسخه بتا. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

به دنبال اعلام حضور مد Demolition در نسخه بتا بازی Call of Duty Black Ops 3 – حال Treyarch از مپ های نسخه بتا این عنوان پرده برداری کرد. نام این مپ ها Hunted, Evac و Combine است. این مپ ها در نسخه بتا قابل بازی خواهند بود، نسخه بتا از ۱۹ آگوست تا ۲۳ آگوست برای پلی استیشن ۴ و از ۲۶ آگوست تا ۳۰ آگوست برای رایانه شخصی و ایکس باکس وان در دسترس خواهد بود. در این نسخه، ۸ تا specialist و مد های Team Deathmatch, Domination, Kill Confirmed, Hardpoint, Capture the Flag, Search and Destroy و Demolition نهفته است.

علاوه بر بخش چند نفره این عنوان، یک بخش co-op  چهار نفره که حاوی مد زامبی میشود نیز در زمان عرضه بازی یعنی در ۶ نوامبر برای رایانه شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ در دسترس قرار میگیرد.

Get #Ready4BO3Beta – Hunted و Combine ،Evac : در هفته آینده برای نسخه بتا این سه مپ در نظر گرفته شده. https://t.co/FqVSH5Co0I

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *