نحوه ی روت کردن تبلت  Kindle Fire

 

نحوه ی روت کردن تبلت  Kindle Fire

سه مرحله :

آماده سازی مقدماتی

پاسخ گرفتن

روت کردن دستگاه

 

Kindle Fire تبلت فوق العاده ای است. روت کردن دستگاه به شما امکان دسترسی به همه ی فایل های دستگاه را می دهد و می توانید همه ی ویژگی های برنامه های دستگاه را شخصی سازی کنید. روت کردن تبلت Kindle Fire به سیستم ویندوز و کابل USB احتیاج دارد که بتوانید تبلت را به سیستم متصل کنید. هنگامی که این دو مورد در دسترستان بود می توانید اقدام به روت کردن تبلت خود کنید.

Kindle Fire

 

مرحله ی اول : آماده سازی مقدماتی

  1. قبل از اینکه روت کردن تبلت را آغاز کنید چندین آزمایش باید انجام دهید. ابتدا با فشار دادن دکمه ی Windows و R در کیبورد کامپیوتر, command prompt را باز کنید. پنجره ی جستجو برای شما باز خواهد شد. “cmd” را بدون نقل قول وارد کنید، با این کار command prompt باز می شود.
  2. “ping 4.2.2.2” را بدون نقل قول وارد کنید و Enter را فشار دهید. اگر از command prompt پاسخ دریافت کردید می توانید به کار خود ادامه دهید در غیر این صورت قبل از ادامه ی کار باید مشکل را رفع نمایید.

 

مرحله ی دوم : پاسخ گرفتن

  1. شروع به حل مسئله کنید. اگر از command prompt پاسخ دریافت نکردید باید مشکل را رفع کنید. روی منوی Start کلیک کنید و یا دکمه ی Windows را فشار دهید, سپس روی My Computer راست کلیک کنید و سپس روی Properties کلیک کنید.
  2. از پانل سمت چپ, روی “Advanced system settings” کلیک کنید. از پایین پنجره ی System Properties روی “ Environment Variables ” کلیک کنید. در بخش پایین پنجره جدید تحت عنوان System Variables, “ Path ” را پیدا کنید و سپس “ Edit ” را فشار دهید.
  3. در پایین لیست, بدون نقل قول “C:\Windows\System32” را وارد کنید و “Okay” را فشار دهید تا از System Preferences خارج شوید.
  4. مجددا به command prompt بروید و فرمان ۴.۲.۲.۲ را بار دیگر امتحان کنید. این بار احتمالا پاسخ می گیرید.

 

مرحله ی سوم : روت کردن دستگاه

  1. با فشار دادن دکمه ی Power, تبلت خود را روشن کنید. در این مرحله تبلت نباید به کامپیوتر متصل باشد. با پایین کشیدن منوی بالای صفجه به قسمت Settings بروید و “ More ” را فشار بدهید.

بسته به نسخه ی تبلت خود روی “ Device ” یا “ Security ” ضربه بزنید و “Set ADB” را روشن کنید. پنجره ی جدیدی برای شما باز خواهد شد. “ Accept ” را فشار دهید.

  1. فایل های مورد نیاز برای روت کردن را دانلود کنید.

آنها را از سایت های زیر دانلود کنید.

 

برای ADB Drivers: https://www.dropbox.com/s/c0w3po7r65fwltb/Kindle٪۲۰Fire٪۲۰HD٪۲۰۸.۹٪۲۰ADB٪۲۰drivers.zip

برای Bin4ry Root v30: https://www.dropbox.com/s/i27r7bgi0c163nd/Root_with_Restore_by_Bin4ry_v30.zip

  1. درایورهای ADB را نصب کنید. فایل دانلود شده ی اول را از حالت فشرده خارج کنید و با کلیک کردن روی فایل Kindle Fire ADB drivers.exe, آن را نصب کنید.
  2. فایل Bin4ry Root را در دسکتاپ خود از حالت فشرده خارج کنید و فایل .bat را اجرا کنید. منویی برای شما باز می شود و در آن باید مدل دستگاه خود را انتخاب کنید. “ Normal ” را انتخاب کنید.
  3. تبلت خود را به کامپیوتر متصل کنید. این کار را بعد از انتخاب “ Normal ” , که از شما در خواست می شود تبلت را به کامپیوتر متصل کنید انجام دهید. از کابل USB استفاده کنید.
  4. تبلت خود را روت کنید. هنگامی که تبلت را به کامپیوتر متصل می کنید, کدهایی ظاهر می شود و هنگامی که این خطوط متوقف شد, فرایند به اتمام رسیده است. بعد از این مرحله دکمه ی “Power” تبلت خود را فشار دهید و رمز عبور را وارد کنید. پنجره ی جدیدی برای شما باز می شود, از پایین پنجره “Restore” را انتخاب کنید. اکنون تبلت شما باید روت شده باشد.

شما می توانید این مسئله را با مشاهده ی برنامه ی Superuser در صفحه متوجه شوید.

 

منبع : نحوه ی روت کردن تبلت  Kindle Fire

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *