نقشه Nuketown به Call of Duty: Black Ops III راه پیدا کرد

نقشه محبوب Nuketown بالاخره به Call of Duty: Black Ops III راه پیدا کرد البته در قالب یک مزایا برای پیشخرید این عنوان خواهد بود پس بدون پیشخرید این عنوان هرگز به این نقشه دسترسی پیدا نخواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

کمپانی Activision به طور رسمی اعلام کرد که نقشه محبوب Nuketown یکی از مزایای پیشخرید نسخه های PS4، Xbox One و PC این عنوان خواهد بود. در مورد نسخه کنسول های نسل پیش این عنوان نیز هیچ حرفی زده نشد. نقشه Nuketown حال با نام Nuk3town شناخته می شود این نقشه برای اولین بار در اولین نسخه سری بازی Call of Duty: Black Ops حضور داشت.

جالب است بدانید که از این مپ به عنوان یکی از کوچکترین نقشه های فرنچایز Call of Duty یاد می شود، در ادامه می توانید بیانیه این کمپانی را مشاهده کنید :

این مپ محبوب از Black Ops می خواهد به پلتفرم های PS4, Xbox One و PC سفر کند. البته یک سری تغییرات در این نقشه ایجاد شده و آنرا دوباره طراحی کرده اند تا یک نقشه جدید به نام  NUK3TOWN برای گیمران خلق کنند. این نقشه در سال ۲۰۶۵ به وقوع می پیوندد، در این نقشه بازیکنان می توانند به مکان های کلاسیک این نقشه نیز سری بزنند و به تجربه مد close-quarters نیز بپردازند.

فقط افرادی که به پیشخرید این عنوان بپردازند به نقشه NUK3TOWN دسترسی پیدا خواهند کرد. این مزایا پیشخرید فقط مربوط به نسخه های PS4™, Xbox One و PC می شود.

Call of Duty: Black Ops III در ۶ نوامبر برای PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *