هزاران کنسول xbox one تا کریسمس در سراسر دنیا +مشکلات xbox one

هزاران کسول xbox one تا کریسمس به فروشگاه های GAME سراسر جهان می رسد. امروز خبر کمک به خریداران این کنسول برای رسیدن تا کریسمس منتشر شد. سهام داران نیز گفتند که این کار را از امروز شروع می کنند.

فروشگاه های GAME  با مایکروسافت به طور نزدیکی کار کرده و ماکروسافت مرتب سعی می کند که کنسول عالی xbox one را در مدت کمی از همین امروز به فروشگاه های GAME برساند تا این کنسول در کریسمس به هر که این کنسول را خریداری کرده یا می خواهد خریداری کند برسد علاقمند ها به این کنسول هنوز این کنسول را می توانند خریداری کنند.

کنسول ها در حال حاضر قابل خریداری از سایت و بعضی فروشگاه های GAME هستند.

نظر شخصی من این است که این کنسول را نخرید. این خبر دیگر را نیز مطالعه کنید.

b84512_c177067_slidermihangame1_1.jpg

برای کنسول xbox one یک مشکل سخت افزاری جدید پیدا کرده برخی کاربران که این کنسول را خریداری کردند نشت نوعی روغن را از کنسول  بعد از مدتی بازی کردن گزارش داده اند.

این بماند که مایکروسافت به این افرد که این موضوع راه حلی پیشنهاد نکردند.در ضمن پس از لانچ کنسول در ماه نوامبر مشکل هارد دیسک را دادند که باعث ایجاد صداهای ناهنجار می شود و پاسخ این افراد با اهداء بازی های رایگان داده شد.

یکی از افراد مایکروسافت بعد از منتشر شدن این موارد به gamestop جواب داد که:

با راه اندازی سخت افزار جدید کاربران سوالات زیادی برایشان به وجود می آید.آنها می توانند از راه اتباطی که برایشان به وجود آوردیم با ما تماس حاصل فرمایند و سوالات خود را از ما بپرسند و راه حل آنها را بدست بیاورند.

 

مسعود محررزاده

من عاشق گیمم و در تهران زندگی می کنم در سایت های گیم دیگر فعالیت می کنم کتاب ترجمه می کنم 14 سالمه

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *