ورود زامبی ها به استرالیا ممنوع شد! | بازی State of Decay هم در استرالیا ممنوع اعلام شد!

بعد از خبر عجیب  ممنوعیت بازی ۴ Saints Row در استرالیا به دلیل  نمایش بصری خشونت جنسی و استفاده از مواد مخدر توسط سیستم درجه بندی بازی ها ، خبر ممنوعیت بازی State of Decay نیز خبر ساز شد !! برای مشاهده ی جزئیات بیشتر درباره ی این ممنوعیت به ادامه ی مطلب توجه کنید …

ax-ba-logo

این طور که مشخص است این بازی هم مثل بازی Saints Row 4 به دلیل استفاده از مواد مخدر و تشویق بازیکن به مواد مخدر ممنوع اعلام شده است. ابتدا این خبر را سازندگان این بازی یعنی Undead Labs اعلام کردند و بعد مایکروسافت و هیئت درجه بندی بازی ها در استرالیا این خبر را به به طور رسمی اعلام کردند.

هیئت درجه بندی بازی ها در استرالیا این گونه می گوید :

شخصیت های این بازی برای پیشرفت در بازی نیاز دارند تا از قرص های استفاده کنند که اعتیاد آور است . همچنین گاهی اوقات با گذراندن یک مرحله چنین موادی به آن ها ، به عنوان پاداش داده می شود ، به همین دلیل این بازی در استرالیا غیرقانونی می باشد .

در این بازی در بعضی از مراحل باید برای بدست آوردن دوباره ی جان خود ، از مواد و قرص هایی همچون “ متادون ، مرفین ، آمفتامین ، قرص های محرک ، استامینوفن ، ایبوپروفن ، کدئین ، آسپرین ، قرص های مختص راننده کامیون و انواع مسکن ها ” که برای افراد عادی ممکن است اعتیاد آور باشد ، استفاده کند.

این بازی دو هفته پیش برای کنسول Xbox 360 و از طریق شبکه ی لایو منتشر شد . همچنین نسخه ی PC این بازی هم تایید شده است ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن از سوی سازندگان معین نگردیده است .

 

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. جواهر21 گفت:

    به نظر من کاملاً منطقیه ؛ خیلی از بازی ها دارند پا رو از حد فراتر می گذارند .مطمئنم میشه از این رسانه ی قدرتمند و فراگیر ( بازیهای رایانه ای) استفاده های خیلی خیلی بهتری کرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *