گلادیاتورها وارد می شوند | Ryse:Son Of Rome برای PC نیز منتشر می شود.

Ryse Son Of Rome

 

Ryse:Son Of Rome که یک عنوان لانچ انحصاری برای کنسول نسل هشتمی Xbox One می باشد که در پاییز امسال برای PC نیز منتشر خواهد شد که قرار هست ناشر نسخه ی فیزیکی این بازی شرکت Deep Silver و ناشر دیجیتالی این بازی شرکت Crytek خواهد بود و هم چنین مایکروسافت خبر داده است که هر دو DLC این بازی برای PC منتشر خواهد شد ، پس می توانید خوشحال شوید.

محتویات این دو DLC از این قرار است که ۲ کاراکتر جدید و ۲ نقشه اضافی جدیدی به این بازی اضافه خواهد کرد.همچنین یک پک دیگری نیز وجود دارد که در نسخه ی PC دارای یک کاراکتر و ۴ نقشه جدیدی می باشد و همچنین دارای مود Survival می باشد که می توانید در نسخه ی PC از ان لزت ببرید.

البته با توجه به شایعات یک پک اضافی دیگری نیز وجود دارد که گویا دارای چند نقشه جدید و دارای مود Survival می باشد و اسم این پک نیز Morituri می باشد.

و در اخر بازیکنان PC می توانند بدون محدودیت به بخش مولتی پلیر به نقشه ی Ruins وصل شوند و شمشیری که قرار بود منتشر شود در نخسه ی Special Edition با اسم Legionnaire’s Trust وجود خواهد داشت.

شما میتوانید چند عکس که با کیفیت ۴K از این بازی منتشر شده است را مشاهده کنید.

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مرتضی عبدی گفت:

    واقعت خوشحال شدم و بی صبرانه منتظر این عنوان هستم.
    بابت خبر هم ممنون رضا جان

  2. محمد مراقی گفت:

    به نظرم تنها چیزی که گیمر هارو تحریک میکنه که برن سمت این بازی گرافیک قدرتمندش هست ، وگرنه گیم پلی خیلی تکراری و خسته کننده ای داره .

  3. saeed sj گفت:

    پرچم PS4 هنوز بالاست !
    اون اول که کنسول ها امدند بازی های انحصاری XBOX ONE زیاد تر از انحصاری های PS4 بود و همه گفتن عالی ولی حالا ببینین که تک تک دارن از جاده خارج میشن!و در حال حاصر انحصاری های PS4 بیشتره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *