یک نقشه رایگان جدید برای بخش چند نفره Sniper Elite 3 منتشر شد

هم اکنون دومین نقشه از چهار نقشه ای که قرار است برای بخش multiplayer عنوان Sniper Elite 3 منتشر شود بر روی استیم قرار گرفت و در حال حاظر در دسترس است.

این نقشه که نام آن The Lost Valley می باشد; شامل، صخره های عمودی، خرابه های باستانی، گودال ها و جنگل های باز و وسیع و دریا می باشد.

بازیکنان در این عنوان می توانند از راه های مخفی عبور کرده، نقاط مخفی را پیدا و از شاخ و برگ گیاهان برای پنهان شدن استفاده کنند و یا می توانند از کمینگاه ها و کوه ها برای نابودی دشمنانشان استفاده کنند.

همچنین یک فرودگاه موقت نیز در اردوگاه tented وجود دارد. بازیکنان قادر به گرفتن تک تیر انداز و بسته های اسلحه برای استفاده در تمامی حالت ها می باشند و در دسترس قرار دارد. این اسلحه ها; شامل Kar 98k و M1917 Enfield می باشد و یک بسته مدل تنظیم شده ی اسلحه Springfield rifle نیز جود دارد. این پک بزودی برای کنسول ها نیز منتشر خواهد شد. محتواهای بیشتر با دو نقشه ی دیگر برای بخش multiplayer در طول تابستان منتشر خواهند شد. برای مشاهده بسته های سلاح ها و دو ماموریت دیگر به این لینک مراجعه کنید. همچنین برای دریافت پچ ۱.۰۶ که برای رفع مشکلات این بازی می باشد، می توانید به این لینک مراحعه کنید.

 

در زیر می توانید عکس هایی از سلاح ها و مناطقی که در این نقشه وجود دارد را مشاهده کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *