PS4 پیروز میدان

فروش بازی های دیجیتال همچنان روند خود را ادامه می دهد اما عرضه ی دو کنسول سونی و مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۱۳ نا امید کننده بوده است زیرا این دو کنسول به سرعت فروخته شده اند و حال قفسه ی خرده فروشی ها خالی است و سخت است که با این وقفه ای که در فروش و عرضه ی آن ها پدید آمده بتوانند روند فروش خود را در ۲۰۱۴ حفظ کنند .به تازگی کمیتیه ی خرده فروشان سرگرمی انگلیس یا به عبارت دیگر Entertainment Retailers Association  میزان فروش دو کنسول نسل هشتم یعنی Xbox One و PS4 را منتشر کرده است 


PS4 در انگلستان بیشتر از Xbox One فروش کرده وعلاوه بر این همچنان روند فروش PS4 بهتر از Xbox One  است و تقاضا های بیشتری برای خرید کنسول سونی وجود دارد . این کمیته بر اساس آمار دقیق اعلام کرده است که پس از عرضه ی PS4 در انگلستان فروش این عنوان تا پایان سال ۲۰۱۳ حدود ۵۳۰,۰۰۰ بوده است در حالی که Xbox One حدود ۳۶۴,۰۰۰ دستگاه فروخته است . همچنین PS4 بری شرایط نا به سامان اقتصادی انگلیس نیز مناسب بوده است و با فروش خود ۱۸۱,۸۰۰,۰۰۰ یورو درآمد زایی نموده است در حالی که Xbox One حدود ۱۴۴,۵۰۰,۰۰۰ یورو درآمد زایی داشته است .

مدیر ERA ، آقای Kim Bayley در سخنرانی این گزارش اعلام کرد :

فورش بازی ها همچنان روند خود را ادامه می دهند اما عرضه ی دو کنسول PS4 و XBOX ONE در اواخر سال ۲۰۱۳ نا امید کننده بوده زیرا این کنسول ها به سرعت فروخته شده اند و حال قفسه ی خرده فروشی ها خالی است و دشوار است که با این وقفه ای که در فروش و عرضه ی آن ها پدید آمده بتوانند روند فروش خود را در ۲۰۱۴ حفظ کنند .

طبق این حرف ها مشخص شد که PS4 موفق گردیده در سال ۲۰۱۳ در تمامی موارد از Xbox One در انگلستان پیشی گیرد اما نکته ی مهم در این رباطه ادامه روند فروش این دو کنسول خواهد بود.

آیا همچنان افزایش خواهد یافت یا افت خواهد کرد ؟ نظر شما در این رباطه چیست ؟

 

مسعود محررزاده

من عاشق گیمم و در تهران زندگی می کنم در سایت های گیم دیگر فعالیت می کنم کتاب ترجمه می کنم 14 سالمه

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. logan walker گفت:

    تنها pc

  2. hojat alone گفت:

    پرچم سونی بالاس ۸-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *