استیو کارل و اما استون به «جنگ جنسیت ها» پیوستند

به گزارش سینمانگار، به نقل از کامینگ سون، «جنگ جنسیت ها» عنوان فیلم جدید فاکس سرچلایت است که به مسابقه تنیس سال ۱۹۷۳ اشاره دارد.
در این فیلم استیو کارل نقش بابی ریکس و اما استون نقش بیلی جین کینگ را ایفا می کنند.
جانتان دیتون و والری فاریس کارگردانان این فیلم خواهند بود و سایمون بوفوی (فیلمنامه نویس میلیونر زاغه نشین) فیلمنامه آن را نوشته است.
همچنین دنی بویل تولید این فیلم را در کنار کریستین کولسون برعهده دارد. در زندگی واقعی، ریکس یک تنیس باز حرفه ای  و مسن بود که مسابقه اش با کینگ جوان، در رسانه ها غوغایی به پا کرده بود.

البته این سومین فیلمی است که در این باره ساخته خواهد شد چرا که پیش تر، اعلام شده بود پروژه همین داستان به تهیه کنندگی گری سانچز و با بازی ویل فرل در ریکس در دست ساخت است و همچنین پروژه بی نام دیگری با بازی پل جیاماتی در نقش ریکس و الیزابت بنکس در نقش کینگ در حال تولید است.

از این سه پروژه، فیلم «جنگ جنسیت ها» امکان ساخت و اکرانش اش پرشانس تر است. با تعیین و اعلام بازیگران و فیلمنامه نویس، بزودی شاهد مراحل تولید این فیلم خواهیم بود.

منبع : www.cinemanegar.com

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *