رکوردشکنی آخرالزمان ۲۰۱۵ | فروش ۱۲ میلیون نسخه ای بازی Fallout 4

همه انتظار داشتیم که لانچ Fallout 4 (آخرین ساخته استدیو بتزدا و تیم تاد هوارد پس از اسکایریم) بزرگ باشد، اما نه به این بزرگی! رقم به این بالایی برای بازی هایی (یا بازی ای!) مثل GTA قابل ادراک است و مشخص است که خود بتزدا نیز تصور چنین موفقیتی را نمی کرد. ناشر بازی Fallout 4 در گزارشی اظهار داشت که فروش بازی در ۲۴ ساعت اول عرضه۱۲ میلیون نسخه بوده است که این با در نظر گرفتن فروش دیجیتالی ذکر می شود.

این رقم دیوانه کننده با چندین رکورد دیگر پشتیبانی می شود؛ در استیم Fallout 4 با بیش از ۴۷۰,۰۰۰ نفر، رکورد جدیدی برای بازیکنان همزمان رقم زد. اپ همراه بازی با نام Fallout Pip-boy اولین بازی فروشگاه iTunes شده و بازی به عنوان دارنده بیشترین بازدیدهای توییچ برای لانچ یک بازی در سال ۲۰۱۵ شناخته می شود. مدیر Bethesda Softworks در این باره گفته است:

ما به تاد هوارد و تیم با تجربه اش برای استعداد و تعهدشان در خلق این بازی فوق العاده افتخار می کنیم. Fallout 4 یک شاهکار در گسترش بازی ها و خط داستانی آن ها محسوب می شود که به طرفداران صدها ساعت تفریح را به همراه چالش های یک دنیای بی نظیر و زیبا پیشنهاد می کند.

Shepard

Always looking for the infinity of the Abyss

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *