کوجیما پوستر جدیدی از MGS V: The Phantom Pain منتشر کرد

سازنده سری بازی Metal Gear Solid هیدئو کوجیما به تازگی تصویر جدیدی از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به انتشار رسانده است که در این تصویر شاهد به نمایش در آمدن صورت خونی اسنیک ( شخصیت اصلی بازی ) هستیم. این پوستر جدید تقریبا چیزی همانند همان پوستری که در چند هفته پیش به انتشار رسید. تنها تفاوت آن با پوستر قبلی این است که اینبار این تصویر به سبک زمان های قدیم یعنی سیاه و سفید باز سازی شده است.

شما در آخر مطلب میتوانید توییت هیدئو کوجیما را مشاهده کنید که در آن این پوستر نیز گنجانده شده است ( هر چند که در تصویر شاخص میتوانید این پوستر را مشاهده کنید و نیازی به مراجعه به توییت اصلی هیدئو کوجیما نیست ). من از کوجیما در خواست خواهم کرد که این عکس را نیز به رنگ خونی یعنی قرمز نیز به انتشار برساند. نظر شما در این باره چیست ؟ خوشحال میشویم نظر خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

واقعا نسخه پنجم سری بازی Metal Gear بسیار مرموزانه طراحی شده است و همانطور که میدانید در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain خط داستانی با اسنیک دنبال میشود و به داستان نسخه هایی چون  Metal Gear Solid: Peace Walker, Metal Gear Solid: Ground Zeroes و عناوین دیگری از سری Metal Gear متصل است.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain قرار است تا در ۱ سپتامبر سال ۲۰۱۵ برای رایانه شخصی ، ایکس باکس وان ، پلی استیشن ۳ ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰ به انتشار برسد. طبق گزارشات و شایعات Phantom Pain آخرین نسخه از سری بازی Metal Gear که توسط هیدئو کوجیما ساخته میشود.

این هم توییت اصلی :

“V has come to.” pic.twitter.com/2YVtePoxlM

—(@Kojima_Hideo) July 26, 2015

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *