آمار فروش این هفته انگلستان|Metal Gear Solid V: TPP در صدر جدول

آخرین شاهکار منتشر شده از Hideo Kojima یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در صدر جدول قرار گرفت و حسابی غوغا کرد به خصوص نسخه PS4 آن. این عنوان تازه در اولین هفته انتشارش است و به احتمال زیاد در هفته های آینده نیز در صدر جدول قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در اولین هفته عرضه خود نیز حسابی در انگلستان کولاک کرده، طبق آخرین گزارش GFK Chart-Track. حال جالب است بدانید که ۷۲ درصد فروش این عنوان را نسخه PS4 آن تشکیل میدهد و ۲۲ درصد آنرا نیز نسخه Xbox One تشکیل می دهد. به دلیل همین تفاوت فروش، نسخه Xbox One این عنوان در رده دوم قرار گرفت، Mad Max نیز متاسفانه در رده سوم قرار گرفته است.

البته این مقدار فروش هنوز از مقدار فروش عناوین Batman: Arkham Knight و The Witcher III: Wild Hunt در اولین هفته انتشارشان کمتر است.Gears of War: Ultimate Edition با کاهش ۶۴ درصدی در رده سوم، عنوان Until Down با کاهش ۵۲ درصدی در رده چهارم، Disney Infinity 3.0 با کاهش ۳۵ درصدی در رده پنجم قرار گرفت. در ادامه می توانید لیست آمار فروش این هفته انگلستان را مشاهده کنید :

chrome 9/7/2015 , 2:54:55 PM GFK Chart-Track - Google Chrome

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *