اطلاعاتی جدید از The Last of Us: Remastered بر روی PS4 منتشر شد

بالاخره،اطلاعات جدیدی از عنوان The Last of Us: Remastered بر روی PS4 و همچنین عملکرد های کنترلر DualShock 4 منتشر شد.به نظر می رسد که با انتقال این بازی از PS3 به PS4 تغییراتی در نحوه استفاده از کنترلر آن یعنی DualShock 4 نیز به وجود آمده است.

آقای Bruce Straley یکی از کارگردانان شاغل در استدیو Naughty Dog اطلاعات جالبی را از این عنوان در حساب شخصی توییتر خود منتشر کرده که به نظر می رسد برای هدف گیری و تیراندازی در این نسخه باید باید از L2-R2 بر روی کنترلر DualShock 4 استفاده کرد.همچنین بازیکنان می توانند این تغییرات را به میل خود جابجا کنند.

"هدف گیری و تیراندازی با ۶۰ فریم بر ثانیه آن هم با کنترلر PS4 حس بسیار خوبی را به شما می دهد.پس ما به صورت پیش فرض این تنظیمات را در The Last of Us: Remastered قرار دادیم.( که شما میتوانید آنها را جابجا کنید)"

او همچنین اطلاعات خوشحال کننده ای را برای گیمر های چپ دست منتشر کرده است.بر طبق گفته های او،این دسته از گیمر ها می توانند کلید های Analog کنترلر DualShock 4 را تغییر دهند اما این ویژگی در پورت PS3 عنوان The Last Of Us وجود نداشت.

"پشتیبانی از Southpaw در طول ساخت The Last Of Us در دسترس سازندگان قرار نداشت(جابجا کردن کلید های Analog) اما در The Last of Us: Remastered این قابلیت وجود خواهد داشت،پس از آن لذت ببرید."

The Last of Us: Remastered در تاریخ ۲۹ جولای به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد اما استدیو Naughty Dog هنوز نمایش هایی از گیم پلی آن بصورت رسمی نداشته است.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. فرهاد گفت:

    تغییر عملکرد دکمه ها ک روی همه بازیها هست!

    • سید عباس برسی زاده گفت:

      آقا میلاد هم دست میگن.این کار برای راحتی گیمر های چپ دست هست و با انجام این کار میتونن تمرکز بیشتری روی بازی داشته باشن.

  2. MiLaD SparDa گفت:

    فرهاد جان همیشه کامل نیست
    این بازی کنسولیه نه PC معمولا بازی ها کنسول همه دکمه ها رو نمیشه جابجا کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *