بخش زامبی بازی CoD: Black Ops 3 معرفی شد + تریلر

شرکت Activision بالاخره بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops 3 (ندای وظیفه: نیروهای ویژه ۳) را معرفی کرد. برای مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شرکت Activision در همایش Comic-Con امسال حضور داشت و با به نمایش گذاشتن تریلری از بخش زامبی، این بخش را به همگان معرفی کرد.

بخش زامبی این بازی، Shadow of Evil نام دارد و همانند گذشته چهار شخصیت در خود دارد. نام چهار شخصیت بدین گونه می باشد: ۱. The Magician (شعبده باز) ۲. The Femme-Fatale (زن افسونگر) ۳. The Cop (پلیس) ۴. The Boxer (بوکسور).

هم چنین شخصیت دیگری با نام The Shadow در این بازی وجود خواهد داشت که شما را راهنمایی خواهد کرد و رازها و داستان های این چهار شخصیت را پس از طی کردن هر مرحله بازگو خواهد کرد.

در بخش زامبی این عنوان، در کنار زامبی های عادی، موجوداتی جهش یافته وجود خواهند داشت که مبارزه با آنها به هیچ وجه عادلانه نخواهد بود!

بخش زامبی در بازی CoD: Black Ops 2 همانند روایت یک فیلم دهه‌ی ۱۹۴۰ـی خواهد بود.

شما را دعوت به دیدن تریلر می کنیم.

[aparat id=”Y3mxe”]

دانلود تریلر

بخش زامبی بازی CoD: Black Ops 3 به همراه خود بازی در ششم نوامبر(مصادف با ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. پوریا اکرمی گفت:

    کلا هیچوقت از این بخش کالاف خوشم نیومد :no:
    ممنون بابت خبر :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *