برنامه موبایلی بازی آنلاین عصر پادشاهان رونمایی شد

برنامه نویسان تیم بازی عصر پادشاهان با تکیه بر تجربیات و دانش فنی بومی به دست آمده ۱۴ تیرماه ۱۳۹۳ همزمان با شروع سرور قهرمانان این بازی، نخستین  نسخه از اپلیکیشن (برنامه) موبایلی بازی عصرپادشاهان را بصورت رایگان برای کاربران ارایه کردند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، امکان تصمیم گیری و واکنش مناسب در بازی های آنلاین بخصوص گونه(ژانر) استراتژیک، مانند بازی آنلاین عصرپادشاهان و در دسترس بودن فضای بازی در زمان‌ و مکان‌های مختلف که یکی از دغدغه های اساسی کاربران و بازیکنان این سبک از بازی های رایانه ای است، بدین معنی که بازیکن بایستی این دسترسی را داشته باشد که با توجه به اتفاقات متعددی که در هر لحظه در سرور می افتد بهترین تصمیم گیری و حرکت را داشته باشد.
 با رونمایی اپلیکیشن موبایل بازی عصر پادشاهان این موضوع  برای این دسته از بازیکنان بصورت کاربردی و عملی برطرف شده است.
بر اساس اعلام دست اندرکاران این بازی، در مرحله نخست این اپلیکیشن بصورت رایگان و ویژه کاربرانی که از محصولات با سیستم عامل IOS استفاده می کنند منتشر شده است و از طریق لینک https://itunes.apple.com/app/sr-padshahan/id893069225?ls=1&mt=8 قابل دانلود و استفاده است.
نسخه اندرویدی این اپلیکیشن )برنامه) نیز به زودی در اختیار بازیکنان و کاربران قرار می گیرد.

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. محمد جواد ادریسی گفت:

    ممنون از زحماتت صادق جان

  2. MiLaD SparDa گفت:

    خوشم میاد آندروید نداده بیرون:D اصن آندروید = آشغال :D
    هرچند هیچ علاقه ای به این بازیا ندارم
    خیلی بازی های دیگه F2P هستن که ارزش بازی کردن دارن

  3. ABS92 گفت:

    دمشون گرم.دم صادق جان بیشتر

  4. نیکان هنرور گفت:

    خیلی جالبه ، ممنون از زحماتتون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *