منتظر radio drama عنوان Metal Gear Solid باشید

همه ما با radio drama این عنوان آشنا هستیم اما هیچوقت نتوانستیم به آنها دستیابی پیدا کنیم. ولی خوشبختانه Josh Griffiths قصد دارد تا به این کابوس پایان بدهد و آنها را برای سایر گیمران نیز به انتشار برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

در دهه ۱۹۹۰، Konami و Nippon Cultural Broadcasting با همکاری یکدیگر یک سری radio drama برای سری بازی Metal Gear Solid ظبط کردند و آنها را فقط در ژاپن عرضه کردند. اما امروز Josh Griffiths که یک نویسنده و یک سازنده و یکی از طرفداران Metal Gear به شمار می‌رود. نسخه اورجینال این صداها را ترجمه کرده و برای ظبط کردن آنها از صدای بازیگرانی چون  (Cliff Thompson (Solid Snake)، Jimmy Cooper (Colonel Campbell و (Kristyn Mass (Meryl Silverbergh استفاده کرده است.

نسخه اورجینال این radio drama شامل ۱۲ قطعه است و Griffiths آنها را برای این هفته عرضه خواهد کرد. در یوتیوب یا Soundcloud می‌توانید به اولین قسمت این radio drama گوش کنید و از آن لذت ببرید. آخرین ساخته هیدئو کوجیما از سری بازی Metal Gear یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ۱ سپتامبر برای پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان در دسترس حواهد بود. نسخه رایانه شخصی این عنوان نیز با یک ماه تاخیر مصادف با ۱ اکتبر به انتشار خواهد رسید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *